Dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność z zakresie gastronomii proponujemy Państwu wygodnie i wydajne narzędzie do zarządzania procesów produkcji i sprzedaży – system S4H.
Czym jest system S4H? System modułowy stworzony jako narzędzie do zarządzania i obsługi dowolnego rodzaju obiektów gastronomicznych, oparty na technologiach: .NET, SGL, OLAP. Zadaniem systemu jest zarządzanie procesami: od planowania zakupów, przez kalkulację, planowanie produkcji, sprzedaż, samą produkcję aż po rozliczenie sprzedaży oraz nadzoru i analizy finansowej w zakresie kontroli kosztów: zakupu i wartości stanów magazynowych, utargów i uzyskanej marży.

System składa się z aplikacji:

S4H Chef – aplikacja magazynowo-rozliczeniowa, której zadaniem jest:
szczegółowe raportowanie procesów zarządzania i sprzedaży poprzez tworzenie i edytowanie własnej biblioteki dokumentów, a następnie graficznej prezentacji danych.
– Podgląd danych w czasie rzeczywistym;
– samoczynna lub ręczna edycja ekranów menu;
– zarządzanie sprzedażą (promocje, rabaty, formy płatności, obsługa kas);
– zarządzanie recepturami (wprowadzanie i automatyczna kalkulacja kosztu produkcji);
– zarządzanie magazynem (dostawy, zwroty i rozchód surowca, remanenty i rozliczenia inwentaryzacji),
– zarządzanie produkcją i planowanie zamówień;
– zarządzanie imprezami;
– zarządzanie żywieniem zamkniętym (jadłospisy, diety, grupy żywieniowe);
– zarządzanie schematami dekretacji wraz z eksportem do systemów księgowych.

S4H POS to narzędzie dla pracowników bezpośredniej obsługi klienta, Zadaniem jest:
– wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa operacji kasowych, możliwość łączenia lub dzielenia rachunków;
– obsługa ruchu ppracowniczego (identyfikacja, rejestracja czasu pracy);
– obsługa urządzeń peryferyjnych niezbędnych w procesie sprzedaży;
– zarządzanie rezerwacją stolików;
– podgląd stanów magazynowych;

S4H KDS (Kitchen Display System) – System Komunikacji z Kuchnią jest platformą wymiany informacji punktem sprzedaży a kuchnią bez konieczności drukowania bonów. Po zrealizowaniu zamówienia informacja przekazywana jest kelnerom.

 

S4H Mobile POS – mobilny to system pozwalający na:
– przyjęciu zlecenia i przesłaniu go do kuchni;
– podglądu cen i menu.

 

S4H POS Lite – to narzędzie dla tzw. małej gastronomii oparty na S4H POS bez obsługi magazynowej. Zadaniem jest:
– wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa operacji kasowych, możliwość łączenia lub dzielenia rachunków;
– obsługa ruchu pracowniczego (identyfikacja, rejestracja czasu pracy);
– obsługa urządzeń peryferyjnych niezbędnych w procesie sprzedaży;
– zarządzanie rezerwacją stolików;

S4H ONLINE PanelManager – to powiązana z S4H Chef aplikacja webowa pozwalająca na przeglądanie danych i dokumentów.
PanelManager to aplikacja webowa, dzięki której możliwe jest przeglądanie danych wysyłanych przez aplikację S4H Chef.

S4H ONLINE Zamów – to rozwinięcie systemu S4H POS obsługujący sprzedaż internetową wraz z obsługą dowozu.

 

 

Jeśli są Państwo zainteresowani nabyciem oprogramowania, prosimy o kontakt z naszym biurem Obsługi Klienta CENTRALCOM:

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

 

Szanowni Państwo.

Proponujemy nowoczesne modułowe oprogramowanie typu ERP (Enterprise Resource Planning) stworzone przez specjalistów dla specjalistów, wspierające zarządzanie podmiotem gospodarczym w zakresie zasobów, procesów i decyzji, a także jako niezbędne źródło informacji o stanie przedsiębiorstwa.
Enova365 to pierwszy system dostępny lokalnie jak i w chmurze publicznej lub prywatne, a w wersji multi także w trybie webowym na dowolnym urządzeniu stacjonarnym i mobilnym.

Podstawowe cechy

– Elastyczność: stale aktualizowane oprogramowanie zgodnie z trendami biznesowymi, oraz z aktualną legislatywą pozwalający na tworzenie specjalnie dopasowanych wewnętrznych procedur.

– System przygotowany dla dowolnych od małych, średnich, dużych polskich także współpracujących w zakresie wymiany danych dla zagranicznych podmiotów mających swoje oddziały w Polsce;

– Wielowariantowość – dostępny w 3 wariantach – srebrnym, złotym i platynowym;

Wariant Srebrny:

dla mikro i małych przedsiębiorstw do kilku stanowisk wyposażonych w standardowe funkcje.

Wariant złoty:

dla średnich i dużych przedsiębiorstw także wieloodziałowych. System posiada rozszerzoną funkcjonalność w stosunku do wariantu srebrnego, a pozwala na samodzielne definiowanie przez użytkownika dodatkowych cech dla dowolnych elementów. Tak ustalone cechy są promocje przy tworzeniu danych oraz raportów i analiz.

Wariant platynowy:

dla przedsiębiorstw wieloodziałowych, korporacji oraz grup kapitałowych (wielofirmowość) wymagających z góry określonej funkcjonalności. Cechą wariantu platynowego jest nieograniczona możliwość rozbudowy systemu poprzez dokładanie dodatkowych modułów a także modyfikowanie danych za pomocą formatek  lub funkcji.

  1. Kadry i płace to narzędzie niezbędne w zarządzaniu kadrami, rachubie płac, naliczaniu składek ZUS  oraz podatków.
  2. Moduł Księgowość to kompleksowe narzędzie w zakresie rejestrowania zdarzeń gospodarczych oraz kontroli i analizy danych. Enova365 Księga handlowa posiada manualne i zautomatyzowane funkcje ewidencjonowania dokumentów i operacji gospodarczych. W celu usprawnienia zarządzania zobowiązaniami jak i należnościami, operator modułu został wyposażony  preliminarz płatności oraz zautomatyzowaną windykację należności jak i szybką możliwością ustalenia salda. Enova365 Księga Inwentarzowa system zgodny z ze Krajowymi (KSR) i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR) w zakresie zarządzana majątkiem z szczególnym uwzględnieniem Klasyfikacji i Ewidencji Środków Trwałych. Enova365 Księga podatkowa – system zgodny z prawodawstwem w zakresie ordynacji podatkowej, VAT, akcyzy. pozwala na  szybkie i sprawne generowanie deklaracji.
  3. Moduł Handel zadaniem, którego jest wystawianie i wprowadzanie wszystkich dokumentów handlowych (FV, rachunki, paragony, faktury do paragonów) i magazynowych (PZ, WZ, MM, ZD, RW, RO), a także gospodarki magazynowej , ewidencji zamówień i tworzeniu ofert. Moduł sprawdza się w podmiotach o każdym profilu prowadzonej działalności. Posiada niezbędne narzędzia w zarządzaniu danymi takimi jak: ceny, towary, usługi, kontrahenci, urzędów.
    Moduł powiązany z  Ewidencją Środków Pieniężnych, poszerzającą możliwości prowadzenia rozliczeń z kontrahentami, a także z Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT. Moduł ten pozwala na generowanie podstawowych raportów.
  4. Moduł Produkcja stworzony dla podmiotów zajmujących się produkcją i przetwórstwem, w którym operator ma wpływ na definiowanie i modyfikację założeń technologicznych, zleceń produkcyjnych i ich modyfikację, tworzenie dokumentów RW, PZ, ZD.
  5. Moduł CRM (skr. z ang. Customer Relationship Management) to narządzie daleko wykraczające poza tematykę zarządzania relacjami z klientami, które poza podstawową funkcją gromadzenia i przetwarzana danych kontrahentów/klientów pozawala na zarządzanie i koordynację pracy w organizacjach poprzez rozdzielanie zadań dla grup jaki ściśle określonych osób a następnie kontrole realizacji zadania. Dodatkowymi rozwinięciami Modułu CRM jest jest Enova Workflow w zakresie zarządzania pracą w orgazizaji na poziome managerskim i zarządczym oraz Enova Serwis niezbędny w przypadku firm o charakterze usługowym (np. przyjmowanie zleceń usługi informatycznych).
  6. Moduł BI (Business Intelligence) – narzędzie analityki pozwalające na szybki dostęp do informacji i prezentacji danych niezbędnych np. dla pionu zarządu, udziałowców i audytorów  konieczności tworzenia skomplikowanych analiz.

Ponadto Enova365 posiada rozszerzenia specjalistyczne dedykowane dla określonego typu działalności gospodarczej.

 

Jeśli są Państwo zainteresowani nabyciem oprogramowania, prosimy o kontakt z naszym Biurem obsługi Klienta CENTRALCOM:

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

 

URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE XEROX:

uw3225

Jeśli drukowanie dokumentów to za mało, w naszej ofercie mamy również świetne urządzenia wielofunkcyjne laserowe oraz na atrament stały. Kopiarka, drukarka, skaner i faks w jednym. Wielofunkcyjne drukarki laserowe WorkCentre oraz drukarki wielofunkcyjne na atrament stały ColorQube zapewnią oszczędność i efektywność pracy w każdym biurze.

Systemy rejestracji czasu pracy umożliwiają planowanie oraz sprawowanie kontroli i zapis danych dotyczących czasu pracy osób zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Systemy te posiadają szereg zalet. Poprzez stałą kontrole pozwalają zwiększyć wydajność pracy oraz zminimalizować jej koszt. Poprawiają również poziom bezpieczeństwa i ochrony danych w firmie.

W skład systemu rejestracji pracy wchodzą:

Systemy alarmowe tworzymy w celu zapewnienia ochrony klienta oraz jego mienia. Pozwalają osiągnąć wysoki poziom poczucia bezpieczeństwa. Systemy alarmowe umożliwiają sprawowanie dozoru nad posiadaną nieruchomością, będąc w tym czasie w odległym miejscu, np. w domu. Zabezpieczają obiekt przed włamaniem lub pożarem. Systemy alarmowe chronią również przed wyciekiem informacji oraz umożliwiają wskazanie miejsca jakiegoś przykrego incydentu.

 

System alarmowy to dość złożona konstrukcja. W jej skład wchodzi kilka grup urządzeń elektronicznych. System powinien posiadać:

CCTV-Warning

Czym jest CCTV ?

Telewizja przemysłowa określana również jako CCTV (Closed Circuit Television – Telewizja w obwodzie zamkniętym) lub telewizja dozorowa.Jest to system nadzoru wideo składający się w podstawowej konfiguracji z kamer, monitora i rejestratora wraz z niezbędną infrastrukturą. Do zapisu obrazu z kamer wykorzystuje się obecnie rejestratory cyfrowe wyposażone w dyski twarde do przechowywania danych, dzięki temu otrzymujemy łatwy i szybki dostęp do nagrań. Duża pojemność zastosowanego dysku twardego pozwala na archiwizowanie nagrań z długiego okresu.

Korzyści płynące z CCTV:

cctvmobile

 

sidebar_copiersKSEROKOPIARKI XEROX:

Dzięki postępom technologii cyfrowej kopiarki są obecnie urządzeniami wielofunkcyjnymi z możliwościami faksowania, skanowania i drukowania. Czarno-białe kopiarki i drukarki wielofunkcyjne firmy Xerox zostały zaprojektowane w celu spełnienia wszystkich wymagań biurowych.

Kopiarki firmy Xerox to zaawansowane urządzenia z łatwym w użyciu interfejsem, obsługą grubszego papieru, większą pojemnością papieru i narzędziami umożliwiającymi ograniczanie dostępu i śledzenie użycia w celu kontroli kosztów. Kopiarki firmy Xerox zostały zaprojektowane do obsługi dużej ilości zadań w grupie roboczej, umożliwiając automatyzację powtarzalnych procesów i dostosowywanie przepływów pracy. Dzięki funkcjom kopiarki, takim jak uwierzytelnianie sieciowe, szyfrowanie druku i skanowania w celu bezpiecznego przesyłania danych oraz nadpisywanie obrazów, przesyłane przez sieć poufne dane pozostają prywatne.

Znajdź zaawansowane czarno-białe kopiarki o różnych formatach papieru i prędkościach. Korzystaj z wydajności i profesjonalnej jakości.

 

test test

DRUKARKI XEROX:

drukarka-xerox-phaser-6000

Drukarki biurowe Xerox oferują wyjątkowa jakość wydruków, produktywność i łatwość korzystania z korzystania z kolorowych i monochromatycznych urządzeń biurowych. Przyjazne środowisku drukarki kolorowe na stały atrament ColorQube oraz drukarki kolorowe i monochromatyczne Phaser (laserowe) oferują gamę funkcji, które spełnią potrzeby związane z drukowaniem każdego biura.

 

Cyfrowa centrala telefoniczna Sigma

Sigma IP PBX jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem.

Konfiguracja

Wyposażenia miejskie

Wyposażenia wewnętrzne

*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

sigmabig

Centrala Sigma

Integracja z sieciami IP

sigmarackbig

Sigma – obudowa RACK

Call center w centrali

System redukcji kosztów

Porównanie central

Dane techniczne primaminismall primasmall micrasmall sigmasmall optimasmall optimasmall (1)
MODEL PRIMA MINI PRIMA MICRA SIGMA OPTIMA64 OPTIMA126
Wyposażenia miejskie
Analogowe 2 od 3 od 12 od 12 od 16 od 16
ISDN (2B + D) od 1 od 8 od 16 od 22 od 22
ISDN (30B + D) 2 2 2
VoIP 3 od 30 od 30 od 30 od 30
Łącznie max ilość linii miejskich 2 7 52 od 128 od 144 144
Porty abonenckie
Analogowe od 10 od 10 od 24 od 44 od 64 od 128
Systemowe od 24 od 32 od 32 od 32
Analogowe i systemowe łącznie od 10 od 10 od 24 od 44 od 64 od 128
ISDN (2B + D) od 8 od 16 od 24 od 24
VoIP od 6 od 128 od 126 od 128 od 32
Łącznie max ilość tel. wewnętrznych 10 od 16 od 162 204 240 206

Profesjonalna obsługa informatyczna firm.

Ciągłość działania infrastruktury informatycznej jest w dzisiejszych czasach kluczowa w prowadzeniu biznesu. Dzięki doświadczeniu oraz zespołowi wykwalifikowanych pracowników oferujemy Państwu wsparcie informatyczne na najwyższym poziomie.

Mniej awarii technicznych – to mniej zakłóceń w działaniu biznesu.

W razie wystąpienia problemu technicznego jeden telefon do koordynatora Centralcom
wystarczy aby rozpocząć rozwiązywanie sprawy. Konsultant rozwiąże problem przez telefon lub zarejestruje i przekaże sprawę inżynierowi do załatwienia – na miejscu u klienta – jeszcze w tym samym dniu roboczym.

Zobacz listę naszych wybranych Klientów

IT Outsourcing / Kompleksowa Obsługa Informatyczna

Okablowanie strukturalne, zabudowa rack

Projekty oraz wykonanie instalacji sieci Ethernetowych, uwzględniające wszystkie wymagania Klienta.

Oferujemybaner05

baner06Oferujemy opiekę serwisową nad całym sprzętem teleinformatycznym oraz administrację siecią. Administrujemy sieciami każdego rodzaju, także sieciami wykonanymi przez inne firmy. Zachęcamy Państwa do zawarcia umowy na konserwacje Waszej sieci.

 

Zabudowa rack

Szafy teleinformatyczne 19″. Szafy sterownicze stojące. szafa12u
Rozdzielnice niskiego napięcia.

 

 

 

 

 

W naszej ofercie dostępne są:

Szafy pod systemy komputerowe – typ BETA-SYSTEM 19″
Standardowo szafa wyposażona jest w dwie osłony boczne, drzwi przednie, osłonę tylną, dach, cztery słupy nośne – wykonane z 1,5 mm i 2 mm blachy stalowej. Całości dopełniają nóżki lub kółka. Osłony boczne mogą być zamontowane na stałe do szkieletu szafy, jak również, mogą być mocowane do szafy za pomocą hermetycznych zamków (IP 44), co zapewnia szybki i komfortowy dostęp do jej wnętrza. Osłona tylna, w zależności od potrzeb może być zamontowana na stałe lub z możliwością jej otwierania oraz tak wykonana, że będzie możliwe wypro- wadzenie przez nią dowolnego typu okablowania i podłączania urządzeń każdego rodzaju. Ponadto wszystkie zamki wykorzystane przy montażu rozdzielnicy mogą być otwierane za pomocą jednego klucza. Do słupów – szkieletu szafy są poprzecznie mocowane perforowane listwy, stanowiące bazę wyjściową dla pozostałych elementów konstrukcji. Standardowo przykręca się do nich również perforowane i profilowane listwy w układzie pionowym, które z kolei umożliwiają bezpośredni montaż kaset 19″. Szafy te służą do montażu systemów komputerowych oraz aparatury sterowniczej stosowanej w budownictwie ogólnym i układach automatyki przemysłowej.

szafa37u szafa45u szafa37u3

 

 

Szafki wiszące pod aparaturę komputerową systemu 19″ – typ SWK i SWKu
Szafki SWK są wykonywane z blachy stalowej o grubości 1 i 1,5mm. Z tyłu posiadają przykręcaną osłonę i otwory mocowania na ścianie. Drzwi wyposażone są w szybkę i zamek patentowy. W dolnej części szafki znajdują się przepusty do wprowadzenia kabli. Aparaturę montuje się w płaszczyźnie poziomej, zmieniając odległość od czoła. Wysokość tych wsporników wynosi w zależności od wykonania 6U, 10U lub 12U. Szafki malowane są lakierem proszkowym w kolorze RAL 9002.

szafa18u szafa12u2

 

 

Rozdzielnice licznikowe, wykonanie naścienne lub podtynkowe – typ NRL
Zastosowanie: Wnętrzowe rozdzielnice nn w zależności od rodzaju zainstalowanej aparatury, mogą łącznie z rozdziałem energii elektrycznej, wykonywać funkcje: pomiaru, kontroli urządzeń elektrycznych, sterowania i nadzoru procesu produkcji.

Parametry elektryczne:
prąd znamionowy ciągły: szafki3
– określa karta katalogowa In<100 A
napięcie znamionowe łączeniowe: Un=380 V
napięcie znamionowe izolacji: Ui=500V
klasa ochronności: I
stopień ochrony: IP 30
stopień zanieczyszczenia środowiska: 3

Warunki eksploatacji:
wilgotność powietrza ÷50%,
temperatura otoczenia: max 40°C min -5°C

Wykonanie obudowy rozdzielnicy nn:
blacha stalowa o grubości 1 mm, z ochronną
powłoką lakierową koloru RAL 9002, nakładaną metodą elektrostatyczną.
Sposób instalowania: zabudowa w ścianie.

Serwery Komunikacyjne IP PBX – Centrale IP.

VoIP ( Voice over Internet Protocol) – technologia umożliwiająca przesyłanie dźwięku, mowy za pośrednictwem internetu lub sieci wykorzystujących protokół IP, popularnie nazywana „telefonią internetową”.

Oferujemy instalację oraz konfigurację Serwerów Komunikacyjnych IP PBX opartych na platformie Asterisk.

Asterisk jest określany jako oprogaramowanie „Open Source PBX” co oznacza że jest całkowicie darmowy, dla użytkowników indywidualnych i firm.
Oprogramowanie Asterisk może współpracować z liniami telefonicznymi PSTN – Analogowymi, ISDN (2B+D), E1 (PRA) za pośrednictwem kart rozszerzeń firmy Digium, Sangoma lub OpenVox które można zakupić u nas.
Zdecydowaną przewagą Serwerów Komunikacyjnych IP PBX nad standardowymi centralami PBX jest fakt, że rozbudowa systemu o kolejne linie wewnetrzne VoIP, czy linie miejskie VoIP, nie generuje wysokich kosztów.

Możliwości systemu:

HiPath 3800 to nowoczesna platforma komunikacyjna integrująca dane i głos, zawierająca elementy serwerów teleinformatycznych.

Przeznaczona do zastosowania w sieciach telekomunikacyjnych i strukturalnych, wykorzystujących protokoły a/b, EDSS1 oraz TCP/IP.
Systemy dedykowane są grupie średnich i dużych przedsiębiorstw. Serwery obsługują do 250 kanałów łączy cyfrowych ISDN z interfejsem BRA (S0) / PRA (S2), 768 abonentów telefonii przewodowej, wykorzystującej aparaty cyfrowe rodziny optiPoint, standardowe aparaty analogowe oraz 250 urządzeń telefonii bezprzewodowej DECT. Urządzenia mają możliwość sieciowania za pomocą protokołów Cornet-N oraz QSig oraz komutację pakietów. Pozwala to zwiększyć liczbę abonentów do ponad 1000 i znacząco ograniczyć koszty.

HiPath 3800 obsługuje:

hp3800big
FUNKCJE PODSTAWOWE:

Porównanie urządzeń systemu HiPath 3000

Dane techniczne hp3300big hp3350big hp3500big hp3550big hp3700big hp3750big hp3800big
Konfiguracja HiPath 3300 szafa 19” HiPath 3350 ścienna HiPath 3500 szafa 19′ HiPath 3550 ścienna HiPath 3700 szafa 19” HiPath 3750 stojąca HiPath 3800 szafa 19′
max.liczba abonentów analogowych a/b 20 36 66 108 250 250 384
max.liczba abonentów cyfrowych upo/e 24 24 48 72 116 116 384
urzytkownicy IP 96 96 192 192 250 250 500
max.liczba urzytkowników HiPath Cordless 16 16 32 65 250 250 250
max.liczba stacji bazowych HiPath Cordless Office 3 3 7 16 64 646 64
max.liczba abonentów wewnętrznych 44 60 max. 84 max. 158 max. 250 max.250 max.500

 

Systemy HiPath 3800 mogą być programowane i utrzymywane centralnie za pomocą narzędzi serwisowych z wykorzystaniem sieci IP (Line Modul Interfejs 10 Mbit/s z protokołem TCP/IP), ISDN (zintegrowany modem) lub analogowej PTSN (zintegrowany modem). Oprogramowanie zarządzające systemem jest wydajne, niezależne od wielkości systemu.

Poszczególne aplikacje integruje się z systemem w postaci dodatkowych modułów lub przyłącza za pośrednictwem otwartych interfejsów.

Urządzenia mogą zostać doposażone w karty rutera i bramy HG 1500 z interfejsami typu Ethernet 10/100 Mbit/s. Umożliwiają one realizację usług telefonii IP, obsługując do 500 aparatów IP lub aplikacji telefonii VoIP OptiClient 130. Klienci sieci LAN, użytkownicy aparatów systemowych i analogowych, a także agenci firmowego centrum informacyjnego mogą korzystać z funkcjonalności zintegrowanego systemu rozdziału połączeń Automatic Call Distribution przekazywania wiadomości Unified Messaging i usług Call Center HiPath ProCenter Office. HiPath 3800 w połączeniu z rozwiązaniami łączności bezprzewodowej HiPath Cordless umożliwia stworzenie spójnego systemu łączności z wykorzystaniem telefonów systemowych i DECT.

HiPath 3800 to nowoczesna platforma komunikacyjna integrująca dane i głos, zawierająca elementy serwerów teleinformatycznych.

Przeznaczona do zastosowania w sieciach telekomunikacyjnych i strukturalnych, wykorzystujących protokoły a/b, EDSS1 oraz TCP/IP.
Systemy dedykowane są grupie średnich i dużych przedsiębiorstw. Serwery obsługują do 250 kanałów łączy cyfrowych ISDN z interfejsem BRA (S0) / PRA (S2), 768 abonentów telefonii przewodowej, wykorzystującej aparaty cyfrowe rodziny optiPoint, standardowe aparaty analogowe oraz 250 urządzeń telefonii bezprzewodowej DECT. Urządzenia mają możliwość sieciowania za pomocą protokołów Cornet-N oraz QSig oraz komutację pakietów. Pozwala to zwiększyć liczbę abonentów do ponad 1000 i znacząco ograniczyć koszty.

HiPath 3800 obsługuje:

hp3800big
FUNKCJE PODSTAWOWE:

 

Porównanie urządzeń systemu HiPath 3000

Dane techniczne hp3300big hp3350big hp3500big hp3550big hp3700big hp3750big hp3800big
Konfiguracja HiPath 3300 szafa 19” HiPath 3350 ścienna HiPath 3500 szafa 19′ HiPath 3550 ścienna HiPath 3700 szafa 19” HiPath 3750 stojąca HiPath 3800 szafa 19′
max.liczba abonentów analogowych a/b 20 36 66 108 250 250 384
max.liczba abonentów cyfrowych upo/e 24 24 48 72 116 116 384
urzytkownicy IP 96 96 192 192 250 250 500
max.liczba urzytkowników HiPath Cordless 16 16 32 65 250 250 250
max.liczba stacji bazowych HiPath Cordless Office 3 3 7 16 64 646 64
max.liczba abonentów wewnętrznych 44 60 max. 84 max. 158 max. 250 max.250 max.500

 

Systemy HiPath 3800 mogą być programowane i utrzymywane centralnie za pomocą narzędzi serwisowych z wykorzystaniem sieci IP (Line Modul Interfejs 10 Mbit/s z protokołem TCP/IP), ISDN (zintegrowany modem) lub analogowej PTSN (zintegrowany modem). Oprogramowanie zarządzające systemem jest wydajne, niezależne od wielkości systemu.

Poszczególne aplikacje integruje się z systemem w postaci dodatkowych modułów lub przyłącza za pośrednictwem otwartych interfejsów.

Urządzenia mogą zostać doposażone w karty rutera i bramy HG 1500 z interfejsami typu Ethernet 10/100 Mbit/s. Umożliwiają one realizację usług telefonii IP, obsługując do 500 aparatów IP lub aplikacji telefonii VoIP OptiClient 130. Klienci sieci LAN, użytkownicy aparatów systemowych i analogowych, a także agenci firmowego centrum informacyjnego mogą korzystać z funkcjonalności zintegrowanego systemu rozdziału połączeń Automatic Call Distribution przekazywania wiadomości Unified Messaging i usług Call Center HiPath ProCenter Office. HiPath 3800 w połączeniu z rozwiązaniami łączności bezprzewodowej HiPath Cordless umożliwia stworzenie spójnego systemu łączności z wykorzystaniem telefonów systemowych i DECT.

Serwery teleinformatyczne HiPath 3750 to urządzenia w wykonaniu standardowym, centralowym z elementami serwerów teleinformatycznych, przeznaczone do zastosowania w sieciach telekomunikacyjnych i strukturalnych, wykorzystujących protokoły a/b, EDSS1 oraz TCP/IP. Systemy dedykowane są grupie małych i średnich przedsiębiorstw oraz oddziałom korporacji dysponującym sieciami telekomunikacyjnymi oraz strukturalnymi LAN. Serwery obsługują do 120 kanałów łączy cyfrowych ISDN z interfejsem BRA (S0)/ PRA (S2), 500 abonentów telefonii przewodowej, wykorzystującej aparaty cyfrowe optiPoint 500, standardowe aparaty analogowe oraz 250 urządzeń telefonii bezprzewodowej pracującej w standardzie DECT. Urządzenia mają możliwość sieciowania za pomocą protokołów Cornet N oraz Qsig oraz komutację pakietów. Pozwala to zwiększyć liczbę abonentów do 1000, poważnie ograniczyć koszty związane z transmisją mowy i danych pomiędzy siedzibami firmy.
Wszystkie systemy z rodziny HiPath 3000 mogą być programowane i utrzymywane centralnie za pomocą narzędzi serwisowych z wykorzystaniem sieci IP (Line Modul Interfejs 10 Mbit/s z protokołem TCP/IP), ISDN (zintegrowany modem cyfrowy) lub analogowej (zintegrowany modem analogowy). Urządzenia mogą zostać doposażone w karty rutera i bramy HG 1500 z interfejsami typu Ethernet 10/100 MBit/s. Umożliwiają one realizację usług telefonii IP, obsługi do 500 aplikacji telefonii VoIP optiClient 130. Klienci sieci LAN, użytkownicy aparatów systemowych i analogowych, a także agenci firmowego centrum informacyjnego mogą korzystać z funkcjonalności zintegrowanego systemu rozdziału połączeń ACD (Automatic Call Distribution) przekazywania wiadomości (Unified Messaging) i usług Call Center HiPath ProCenter Office oraz rozwiązań jedno- i wielostanowiskowych CTI

hp3750big

HiPath 3750

FUNKCJE STANDARDOWE

 

Porównanie urządzeń systemu HiPath 3000

Dane techniczne hp3300big hp3350big hp3500big hp3550big hp3700big hp3750big hp3800big
Konfiguracja HiPath 3300 szafa 19” HiPath 3350 ścienna HiPath 3500 szafa 19′ HiPath 3550 ścienna HiPath 3700 szafa 19” HiPath 3750 stojąca HiPath 3800 szafa 19′
max.liczba abonentów analogowych a/b 20 36 66 108 250 250 384
max.liczba abonentów cyfrowych upo/e 24 24 48 72 116 116 384
urzytkownicy IP 96 96 192 192 250 250 500
max.liczba urzytkowników HiPath Cordless 16 16 32 65 250 250 250
max.liczba stacji bazowych HiPath Cordless Office 3 3 7 16 64 646 64
max.liczba abonentów wewnętrznych 44 60 max. 84 max. 158 max. 250 max.250 max.500


lista osób dzwoniących
FUNKCJE PODSTAWOWE:

Serwery teleinformatyczne HiPath 3700 to urządzenia w wykonaniu 19”, przeznaczone do zastosowania w sieciach strukturalnych, wykorzystujących protokoły IP oraz standaryzowane protokoły telekomunikacyjne analogowe i cyfrowe ISDN (EDSS1) do transmisji danych i mowy. Urządzenia dedykowane są małym i średnim przedsiębiorstwom dysponującym siecią strukturalną LAN. Serwer obsługują do 120 kanałów łączy cyfrowych ISDN z interfejsem BRA (S0)/ PRA (S2), 500 abonentów telefonii przewodowej, wykorzystującej aparaty cyfrowe optiPoint 500, standardowe aparaty analogowe oraz 250 urządzeń telefonii bezprzewodowej pracującej w standardzie DECT. Najważniejszą zaletą tego rozwiązania jest tzw. IP trunking, czyli możliwość sieciowania systemów za pomocą protokołów Cornet N oraz Qsig przez komutację pakietów. Pozwala to zwiększyć liczbę abonentów do 1000, poważnie ograniczyć koszty związane z transmisją mowy i danych pomiędzy siedzibami firmy.
Wszystkie systemy z rodziny HiPath 3000 mogą być programowane i utrzymywane centralnie za pomocą narzędzi serwisowych z wykorzystaniem sieci IP (Line Modul Interfejs 10 Mbit/s z protokołem TCP/IP), ISDN (zintegrowany modem cyfrowy) lub analogowej (zintegrowany modem analogowy). Urządzenia mogą zostać doposażone w karty rutera i bramy HG 1500 z interfejsami typu Ethernet 10/100 MBit/s. Umożliwiają one realizację usług telefonii IP, obsługi do 500 aplikacji telefonii VoIP optiClient 130. Klienci sieci LAN, użytkownicy aparatów systemowych i analogowych, a także agenci firmowego centrum informacyjnego mogą korzystać z funkcjonalności zintegrowanego systemu rozdziału połączeń ACD (Automatic Call Distribution) przekazywania wiadomości (Unified Messaging) i usług Call Center HiPath ProCenter Office oraz rozwiązań jedno- i wielostanowiskowych CTI.

hp3700big

HiPath 3700

FUNKCJE STANDARDOWE:

 

Porównanie urządzeń systemu HiPath 3000

Dane techniczne hp3300big hp3350big hp3500big hp3550big hp3700big hp3750big hp3800big
Konfiguracja HiPath 3300 szafa 19” HiPath 3350 ścienna HiPath 3500 szafa 19′ HiPath 3550 ścienna HiPath 3700 szafa 19” HiPath 3750 stojąca HiPath 3800 szafa 19′
max.liczba abonentów analogowych a/b 20 36 66 108 250 250 384
max.liczba abonentów cyfrowych upo/e 24 24 48 72 116 116 384
urzytkownicy IP 96 96 192 192 250 250 500
max.liczba urzytkowników HiPath Cordless 16 16 32 65 250 250 250
max.liczba stacji bazowych HiPath Cordless Office 3 3 7 16 64 646 64
max.liczba abonentów wewnętrznych 44 60 max. 84 max. 158 max. 250 max.250 max.500

 


lista osób dzwoniących
FUNKCJE PODSTAWOWE:

Wszystkie systemy z rodziny HiPath 3000 mogą być programowane i utrzymywane centralnie za pomocą narzędzi serwisowych z wykorzystaniem sieci IP (Line Modul Interfejs 10 Mbit/s z protokołem TCP/IP), ISDN (zintegrowany modem cyfrowy) lub analogowej (zintegrowany modem analogowy). Urządzenia mogą zostać doposażone w karty rutera i bramy HG 1500 z interfejsami typu Ethernet 10/100 MBit/s. Umożliwiają one realizację usług telefonii IP, obsługi do 192 aplikacji telefonii VoIP optiClient 130. Klienci sieci LAN, użytkownicy aparatów systemowych i analogowych, a także agenci firmowego centrum informacyjnego mogą korzystać z funkcjonalności zintegrowanego systemu rozdziału połączeń ACD (Automatic Call Distribution) przekazywania wiadomości (Unified Messaging) i usług Call Center HiPath ProCenter Office oraz rozwiązań jedno- i wielostanowiskowych CTI.

hp3550big

 

HiPath 3550

FUNKCJE STANDARDOWE

 

Porównanie urządzeń systemu HiPath 3000

Dane techniczne hp3300big hp3350big hp3500big hp3550big hp3700big hp3750big hp3800big
Konfiguracja HiPath 3300 szafa 19” HiPath 3350 ścienna HiPath 3500 szafa 19′ HiPath 3550 ścienna HiPath 3700 szafa 19” HiPath 3750 stojąca HiPath 3800 szafa 19′
max.liczba abonentów analogowych a/b 20 36 66 108 250 250 384
max.liczba abonentów cyfrowych upo/e 24 24 48 72 116 116 384
urzytkownicy IP 96 96 192 192 250 250 500
max.liczba urzytkowników HiPath Cordless 16 16 32 65 250 250 250
max.liczba stacji bazowych HiPath Cordless Office 3 3 7 16 64 646 64
max.liczba abonentów wewnętrznych 44 60 max. 84 max. 158 max. 250 max.250 max.500

 


lista osób dzwoniących
FUNKCJE PODSTAWOWE:

 

HiPath 3550 to urządzenia w wykonaniu standardowym, z elementami serwerów teleinformatycznych, przeznaczone do zastosowania w sieciach telekomunikacyjnych i strukturalnych, wykorzystujących protokoły a/b, EDSS1 oraz TCP/IP. Systemy dedykowane są grupie małych i średnich przedsiębiorstw oraz oddziałom korporacji dysponującym sieciami telekomunikacyjnymi oraz strukturalnymi LAN. Serwery obsługują do 60 kanałów łączy cyfrowych ISDN z interfejsem BRA (S0)/ PRA (S2), 108 abonentów telefonii przewodowej, wykorzystującej aparaty cyfrowe optiPoint 500, standardowe aparaty analogowe oraz 64 urządzeń telefonii bezprzewodowej pracującej w standardzie DECT. Urządzenia mają możliwość sieciowania za pomocą protokołów Cornet N oraz Qsig oraz komutację pakietów. Pozwala to poważnie ograniczyć koszty związane z transmisją mowy i danych pomiędzy siedzibami firmy.

Wszystkie systemy z rodziny HiPath 3000 mogą być programowane i utrzymywane centralnie za pomocą narzędzi serwisowych z wykorzystaniem sieci IP (Line Modul Interfejs 10 Mbit/s z protokołem TCP/IP), ISDN (zintegrowany modem cyfrowy) lub analogowej (zintegrowany modem analogowy). Urządzenia mogą zostać doposażone w karty rutera i bramy HG 1500 z interfejsami typu Ethernet 10/100 MBit/s. Umożliwiają one realizację usług telefonii IP, obsługi do 192 aplikacji telefonii VoIP optiClient 130. Klienci sieci LAN, użytkownicy aparatów systemowych i analogowych, a także agenci firmowego centrum informacyjnego mogą korzystać z funkcjonalności zintegrowanego systemu rozdziału połączeń ACD (Automatic Call Distribution) przekazywania wiadomości (Unified Messaging) i usług Call Center HiPath ProCenter Office oraz rozwiązań jedno- i wielostanowiskowych CTI.

hp3500big (1)

 

HiPath 3500

FUNKCJE STANDARDOWE

Porównanie urządzeń systemu HiPath 3500

Dane techniczne hp3300big hp3350big hp3500big hp3550big hp3700big hp3750big hp3800big
Konfiguracja HiPath 3300 szafa 19” HiPath 3350 ścienna HiPath 3500 szafa 19′ HiPath 3550 ścienna HiPath 3700 szafa 19” HiPath 3750 stojąca HiPath 3800 szafa 19′
max.liczba abonentów analogowych a/b 20 36 66 108 250 250 384
max.liczba abonentów cyfrowych upo/e 24 24 48 72 116 116 384
urzytkownicy IP 96 96 192 192 250 250 500
max.liczba urzytkowników HiPath Cordless 16 16 32 65 250 250 250
max.liczba stacji bazowych HiPath Cordless Office 3 3 7 16 64 646 64
max.liczba abonentów wewnętrznych 44 60 max. 84 max. 158 max. 250 max.250 max.500

 


FUNKCJE PODSTAWOWE:

 

HiPath 3500 to urządzenia w wykonaniu 19”, przeznaczone do zastosowania w sieciach strukturalnych, wykorzystujących protokoły IP oraz standaryzowane protokoły telekomunikacyjne analogowe i cyfrowe ISDN (EDSS1) do transmisji danych i mowy. Urządzenia dedykowane są małym i średnim przedsiębiorstwom dysponującym siecią strukturalną LAN. Serwery obsługują do 60 kanałów łączy cyfrowych ISDN z interfejsem BRA (S0)/ PRA (S2), 48 abonentów telefonii przewodowej, wykorzystującej aparaty cyfrowe optiPoint 500, standardowe aparaty analogowe oraz 32 urządzeń telefonii bezprzewodowej pracującej w standardzie DECT. Najważniejszą zaletą tego rozwiązania jest tzw. IP trunking, czyli możliwość sieciowania systemów za pomocą protokołów Cornet N oraz Qsig przez komutację pakietów.

HiPath 3350 to urządzenia w wykonaniu standardowym, centralowym z elementami serwerów teleinformatycznych, przeznaczone do zastosowania w sieciach telekomunikacyjnych i strukturalnych, wykorzystujących protokoły a/b, EDSS1 oraz TCP/IP. Systemy dedykowane są grupie małych przedsiębiorstw oraz oddziałom korporacji dysponującym sieciami telekomunikacyjnymi oraz strukturalnymi LAN.
Serwery obsługują do 8 łączy cyfrowych ISDN z interfejsem BRA (S0), 36 abonentów telefonii przewodowej, wykorzystującej aparaty cyfrowe optiPoint 500, standardowe aparaty analogowe oraz 16 urządzeń telefonii bezprzewodowej pracującej w standardzie DECT. Urządzenia mają możliwość sieciowania za pomocą protokołów Cornet N oraz Qsig oraz komutację pakietów. Pozwala to poważnie ograniczyć koszty związane z transmisją mowy i danych pomiędzy siedzibami firmy.
Wszystkie systemy z rodziny HiPath 3000 mogą być programowane i utrzymywane centralnie za pomocą narzędzi serwisowych z wykorzystaniem sieci IP (Line Modul Interfejs 10 Mbit/s z protokołem TCP/IP), ISDN (zintegrowany modem cyfrowy) lub analogowej (zintegrowany modem analogowy). Urządzenia mogą zostać doposażone w karty rutera i bramy HG 1500 z interfejsami typu Ethernet 10/100 MBit/s. Umożliwiają one realizację usług telefonii IP, obsługi do 96 aplikacji telefonii VoIP optiClient 130. Klienci sieci LAN, użytkownicy aparatów systemowych i analogowych, a także agenci firmowego centrum informacyjnego mogą korzystać z funkcjonalności zintegrowanego systemu rozdziału połączeń ACD (Automatic Call Distribution) przekazywania wiadomości (Unified Messaging) i usług Call Center HiPath ProCenter Office oraz rozwiązań jedno- i wielostanowiskowych CTI.

 

hp3350big

 

HiPath 3350

FUNKCJE STANDARDOWE:

Porównanie urządzeń systemu HiPath 3350

Dane techniczne hp3300big hp3350big hp3500big hp3550big hp3700big hp3750big hp3800big
Konfiguracja HiPath 3300 szafa 19” HiPath 3350 ścienna HiPath 3500 szafa 19′ HiPath 3550 ścienna HiPath 3700 szafa 19” HiPath 3750 stojąca HiPath 3800 szafa 19′
max.liczba abonentów analogowych a/b 20 36 66 108 250 250 384
max.liczba abonentów cyfrowych upo/e 24 24 48 72 116 116 384
urzytkownicy IP 96 96 192 192 250 250 500
max.liczba urzytkowników HiPath Cordless 16 16 32 65 250 250 250
max.liczba stacji bazowych HiPath Cordless Office 3 3 7 16 64 646 64
max.liczba abonentów wewnętrznych 44 60 max. 84 max. 158 max. 250 max.250 max.500

 


FUNKCJE PODSTAWOWE:

HiPath 3300 to nowoczesna platforma komunikacyjna integrująca dane i głos. W zależności od wariantu systemu HiPath 3300 można rozbudować do 24 konwencjonalnych abonentów telefonicznych.Po włączeniu HiPath 3300 do sieci LAN zgodnej z protokołem TCP/IP, można realizować równocześnie do 96 połączeń typu Voice over IP (VoIP) z wykorzystaniem telefonów IP lub oprogramowania telefonii IP. Interaktywny system obsługi z użyciem wyświetlacza i przycisków dialogowych umożliwia łatwe i szybkie wybieranie funkcji w systemowych aparatach cyfrowych typu optiPoint 500, jak również w telefonach IP wykorzystujących protokół HFA.

HiPath 3000 w połączeniu z rozwiązaniami łączności bezprzewodowej HiPath Cordless EM umożliwia stworzenie spójnego systemu łączności z wykorzystaniem telefonów systemowych, w tym także aparatów typu DECT.

Dzięki specjalnym adapterom podłączonym bezpośrednio do telefonów optiPoint 500 możliwe jest dostosowanie funkcjonalności aparatu do potrzeb danego stanowiska pracy.

W przypadku istnienia filii i oddziałów terenowych firmy połączenia sieciowe z innymi systemami realizuje się za pomocą konwencjonalnych protokołów sieciowych CorNet-N i QSig lub połączeń między sieciami LAN pracującymi w oparciu o protokół TCP/IP.

Oprogramowanie zarządzające systemem jest wydajne niezależne o wielkości systemu. Poszczególne aplikacje integruje się z systemem w postaci dodatkowych modułów lub przyłącza za pośrednictwem otwartych interfejsów.

hp3300big

FUNKCJE STANDARDOWE:

Porównanie urządzeń systemu HiPath 3300

Dane techniczne hp3300big hp3350big hp3500big hp3550big hp3700big hp3750big hp3800big
Konfiguracja HiPath 3300 szafa 19” HiPath 3350 ścienna HiPath 3500 szafa 19′ HiPath 3550 ścienna HiPath 3700 szafa 19” HiPath 3750 stojąca HiPath 3800 szafa 19′
max.liczba abonentów analogowych a/b 20 36 66 108 250 250 384
max.liczba abonentów cyfrowych upo/e 24 24 48 72 116 116 384
urzytkownicy IP 96 96 192 192 250 250 500
max.liczba urzytkowników HiPath Cordless 16 16 32 65 250 250 250
max.liczba stacji bazowych HiPath Cordless Office 3 3 7 16 64 646 64
max.liczba abonentów wewnętrznych 44 60 max. 84 max. 158 max. 250 max.250 max.500

 


lista osób dzwoniących
FUNKCJE PODSTAWOWE:

Telekomunikacja wykorzystująca technologię VoIP (Voice over Internet Protocol) czyli komutację pakietową, zwana jest potocznie telefonią internetową. Przynosi duże oszczędności w kosztach przeprowadzanych rozmów, dodatkowe możliwości zdalnego łączenia różnych oddziałów i budynków firmy oraz pracowników pracujących w domu. Stosunkowo niewielkim nakładem środków pozwala też na znaczne zwiększenie pojemności centrali telefonicznej i obsługę dodatkowych telefonów.

Zastosowanie VoIP’a w firmach

W firmach VoIP stał się dziś kolejnym równoprawnym medium transmisji wykorzystywanym w nowoczesnej telekomunikacji obok telefonii analogowej, cyfrowej (ISDN) czy komórkowej (GSM). VoIP jest na tyle atrakcyjny, że mimo czasem gorszej jakości połączeń niż w telefonii tradycyjnej, wiele firm zainteresowanych jest uzupełnieniem firmowych systemów komunikacji o telefonię internetową. Czynią to na kilka sposobów poprzez stosowanie:

 

voip (1)


 

VoIP – jak to działa?

W centralach Platan VoIP jest wykorzystywany na wiele sposobów. Można na przykład:

 

abonencivoip

 

sieciowanievoip

 

 

 

Centrala Platan z VoIP – zalety

PLATAN oferuje zintegrowane karty VoIP do całej gamy central cyfrowych o pojemności od paru do ponad 400 portów. Są to centrale Micra, Sigma, Optima i Delta.

 

Parametry techniczne kart Platan VoIP

Karta Platan VoIP dla central Micra, Sigma, Optima i Delta:

do 128 portów VoIP* konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (w tym do 30 linii miejskich)

* w centrali Delta do 32 portów VoIP
** w centrali Delta tylko gniazdo LAN

konfiguracjaplatanvoip
Abonenci VoIP mogą korzystać ze wszystkich funkcji centrali tak, jak inni abonenci (w tym z możliwości nagrywania rozmów i ich odsłuchiwania w programie Platan CTI). Abonenci VoIP mają również dostęp do poczty głosowej, mogą ją odsłuchiwać zarówno z aparatów IP, jak i programu Platan CTI.

Program Platan CTI może być także wykorzystywany jako wirtualny telefon – softphone. Możemy się na niego przełączyć jednym przyciskiem. Do wykonywania połączeń wystarczą wówczas tylko słuchawki z mikrofonem. Pod przyciskami skróconymi można dla ułatwienia zapisać najczęściej stosowane numery.

 

ctivoip

Współpracujący operatorzy VoIP

Przetestowaliśmy poprawność połączeń z kilkunastoma najpopularniejszymi operatorami VoIP (kolejność alfabetyczna):

Wymagania sprzętowe

 

 

Centrala Proxima powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowania małych i średnich firm, liczących od kilku do kilkudziesięciu osób pracujących lokalnie lub zdalnie w jednej bądź wielu lokalizacjach. Razem z centralą Libra tworzy nową serię serwerów telekomunikacyjnych, która bazuje na sprawdzonych i jednocześnie innowacyjnych rozwiązaniach firmy Platan.

Zaawansowana Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem połączeń oczekujących, nagrywanie rozmów, poczta głosowa i rozwinięty system menu głosowego pozwolą na profesjonalną obsługę dynamicznego ruchu telefonicznego nawet przez niewielką firmę.

Nowoczesne rozwiązanie ” zobacz, kto mówi” uprzyjemni codzienne kontakty telefoniczne dzięki przekazowi wideo. Kompaktowa, uniwersalna obudowa pozwoli na montaż naścienny oraz w szafie rack.

Konfiguracja:

 

 

Ważniejsze cechy:

 


 

 

 

zajawka_prima_nano

 

 

Centrala Prima nano to zaawansowana jednostka z modułową konstrukcją, atrakcyjna cena konfiguracji bazowej, swoboda wyboru wyposażeń według rzeczywistych zapotrzebowań użytkowników.

Możliwość korzystania z tanich rozmów w technologi VoIP, funkcja bramki VoIP i VoIP-GSM, współpraca z Platan SIP trunk. Korzystaj z tanich lub darmowych rozmów w sieciach komórkowych oraz wysyłaj i odbieraj wiadomości sms dzięki zintegrowanym kartom GSM. Wbudowane nagrywanie rozmów i poczta głosowa prosty interfejs zarządzania centralą poprzez przeglądarkę internetową.

Idealne rozwiązanie dla niewielkich oddziałów, punktów usługowych oraz sklepów zatrudniających do dwudziestu pracowników. Plug & Talk – prostota konfiguracji i gotowość do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Konfiguracja:

Jednostka bazowa centrali Prima nano:

Jednostkę bazową centrali Prima nano można wyposażyć w dowolne karty wg poniższej tabeli.
Sloty mogą pozostać nieobsadzone. Licencje na kanały i porty VoIP są niezależne od konfiguracji sprzętowej.

Każdy z dwóch uniwersalnych slotów można wyposażyć w jedną z dostępnych kart rozszerzeń:

 

prima_mini

Platan Prima mini to uproszczona wersja centrali Prima z polem komutacyjnym IP, ale bez funkcjonalności VoIP. Odpowiada potrzebom rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do dziesięciu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie najważniejsza jest stabilna komunikacja dobrej jakości i atrakcyjna cena, a mniej istotne są usługi dodatkowe. Prosta w konfiguracji i użytkowaniu – gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Konfiguracja

Konfiguracja bazowa

Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:

Dostępne konfiguracje:

2 linie miejskie
6 linii wewnętrznych +
8 linii wewnętrznych +
10 linii wewnętrznych +

 

Ważniejsze cechy:

Brak możliwości rozbudowy centrali Prima mini do pełnej wersji centrali Prima.

Pobierz katalog

Cyfrowa centrala telefoniczna Micra

Micra IP PBX jest uzupełnieniem rodziny doskonale przyjętych przez rynek central Sigma i Optima. Rozwiązania zarezerwowane do tej pory dla dużych firm, dzięki tej centrali stają się dostępne dla mniejszych przedsiębiorstw.

Centrala Micra IP PBX adresowana jest do małych biur i firm liczących od kilku do ponad dwudziestu pracowników. Można w niej łatwo dobrać i zmieniać później potrzebną ilość linii miejskich, wewnętrznych, cyfrowych systemowych oraz ISDN (2B+D) i VoIP. Do dyspozycji użytkowników jest Inteligentna Dystrybucja Ruchu, program Platan CTI, Infolinie i Poczta Głosowa. Można zastosować wiele modeli telefonów, w tym cyfrowe aparaty systemowe, aparaty systemu telefonii bezprzewodowej IP DECT oraz aparaty IP i softphone’y do połączeń VoIP’owych.

Tak mała i niedroga centrala jeszcze nigdy nie potrafiła tak wiele.

Konfiguracja

Wyposażenia miejskie

Wyposażenia wewnętrzne

*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

micrabig

 

Centrala Micra

Integracja z sieciami IP

micrarackbig

 

Centrala Micra w obudowie RACK

Call center w centrali

System redukcji kosztów

 

Dane techniczne primaminismall primasmall micrasmall sigmasmall optimasmall optimasmall (1)
MODEL PRIMA MINI PRIMA MICRA SIGMA OPTIMA64 OPTIMA126
Wyposażenia miejskie
Analogowe 2 od 3 od 12 od 12 od 16 od 16
ISDN (2B + D) od 1 od 8 od 16 od 22 od 22
ISDN (30B + D) 2 2 2
VoIP 3 od 30 od 30 od 30 od 30
Łącznie max ilość linii miejskich 2 7 52 od 128 od 144 144
Porty abonenckie
Analogowe od 10 od 10 od 24 od 44 od 64 od 128
Systemowe od 24 od 32 od 32 od 32
Analogowe i systemowe łącznie od 10 od 10 od 24 od 44 od 64 od 128
ISDN (2B + D) od 8 od 16 od 24 od 24
VoIP od 6 od 128 od 126 od 128 od 32
Łącznie max ilość tel. wewnętrznych 10 od 16 od 162 204 240 206

 

Pobierz katalog

– Hybrydowa centrala IP PBX – do 20 telefonów wewnętrznych

Maks. 8 linii miejskich (analogowych, ISDN)
Maks. 20 linii wewnętrznych (telefony systemowe analogowe i cyfrowe, telefony analogowe, telefony ISDN)

kxtda15big

Centrala cyfrowa KX-TDA15

Pozwala na obniżenie kosztów połączeń z zastosowaniem funkcji ARS, LCR i TRS.
Istnieje możliwość integracji z systemem telefonii przenośnej DECT (mini-sieć komórkowa na terenie przedsiębiorstwa).
Sieciowanie wielu central abonenckich dzięki zastosowaniu protokołu QSIG (ISDN i VoIP).
Analogowa i cyfrowa integracja z procesorami głosowymi (poczta głosowa) – KX-TVP i KX-TVM.
Łatwe zarządzanie systemem (również zdalne) za pomocą oprogramowania PC po przez ISDN.
Karta IP-Gateway (KX-TDA3480) zapewniająca komunikację głosową w sieciach IP z pakietową transmisją danych (sygnalizacja H.323).
Posiada również opcję obsługi domofonów, zwalniaczy zamka, systemów przywoławczych i innych urządzeń zewnętrznych.
Wersja 2.0 KXTDA15

Umożliwia wykorzystanie opcjonalnej karty poczty głosowej (SVM), oferującej:
– Rejestr wiadomości (nazwa dzwoniącego, numer, czas i stan) plus stan Nowa / Stara
– Dostępna dla wszystkich wewnętrznych
– Użytkownicy mogą nagrać swoje własne zapowiedzi
– Różne zapowiedzi OGM dla trybu pracy dzień, obiad, przerwa, noc
– Powiadomienie o wiadomości
– Maksymalnie 125 wiadomości może być nagranych (na karcie)
– Czas nagrań 40/60*/120 minut na karcie (*standardowo)

 

Porównanie central cyfrowych

 

Dane techniczne kxtda15small kxtda30small kxtda100small kxtda200small
Centrala cyfrowa KX-TDA15 KX-TDA30 KX-TDA100 KX-TDA200
Linie miejskie
Wszystkie 8 12 64 128
Analogowe 2 12 64 128
E&M nd nd 32 64
E1 nd nd 2 (60 kanałów) 4 (120 kanałów)
ISDN BRI 4 (8 kanałów) 6 (12 kanałów) 32 (64 kanały) 64 (128 kanałów)
ISDN PRI nd nd 2 (60 kanałów) 4 (120 kanałów)
Bramki IP 1 (4 kanały) 1 (4 kanały) 2 (32 kanały) 4 (64 kanały)
Linie wewnętrzne
Wszystkie 20 52 128 256
Telefony analogowe 12 24 64 128
Telefony systemowe 16 24 (48 z kar.MEC) 128 256
Telefony IP nd nd 64 128
DECT
Anteny 2 8 16 32
Aparaty przenośne 28 28 128 128

– Hybrydowa centrala IP PBX – do 28 telefonów wewnętrznych

Maks. 12 linii miejskich (analogowych, ISDN)
Maks. 28 linii wewnętrznych (telefony systemowe analogowe i cyfrowe, telefony analogowe, telefony ISDN)
Z dodatkową kartą MEC możliwość podłączenia do 52 telefonów.

kxtda30big

Centrala cyfrowa KX-TDA30

Pozwala na obniżenie kosztów połączeń z zastosowaniem funkcji ARS, LCR i TRS.
Istnieje możliwość integracji z systemem telefonii przenośnej DECT (mini-sieć komórkowa na terenie przedsiębiorstwa).
Sieciowanie wielu central abonenckich dzięki zastosowaniu protokołu QSIG (ISDN i VoIP).
Analogowa i cyfrowa integracja z procesorami głosowymi (poczta głosowa) – KX-TVP i KX-TVM.
Łatwe zarządzanie systemem (również zdalne) za pomocą oprogramowania PC po przez ISDN.
Karta IP-Gateway (KX-TDA3480) zapewniająca komunikację głosową w sieciach IP z pakietową transmisją danych (sygnalizacja H.323). Funkcja DISA z wielostopniowym systemem automatycznego operatora (opcjonalnie).
Posiada również opcję obsługi domofonów, zwalniaczy zamka, systemów przywoławczych i innych urządzeń zewnętrznych.

Wersja 2.0 KXTDA30
Umożliwia wykorzystanie opcjonalnej karty poczty głosowej (SVM), oferującej:
– Rejestr wiadomości (nazwa dzwoniącego, numer, czas i stan) plus stan Nowa / Stara
– Dostępna dla wszystkich wewnętrznych
– Użytkownicy mogą nagrać swoje własne zapowiedzi
– Różne zapowiedzi OGM dla trybu pracy dzień, obiad, przerwa, noc
– Powiadomienie o wiadomości
– Maksymalnie 125 wiadomości może być nagranych (na karcie)
– Czas nagrań 40/60*/120 minut na karcie (*standardowo)

 

Porównanie central cyfrowych

 

Dane techniczne kxtda15small kxtda30small kxtda100small kxtda200small
Centrala cyfrowa KX-TDA15 KX-TDA30 KX-TDA100 KX-TDA200
Linie miejskie
Wszystkie 8 12 64 128
Analogowe 2 12 64 128
E&M nd nd 32 64
E1 nd nd 2 (60 kanałów) 4 (120 kanałów)
ISDN BRI 4 (8 kanałów) 6 (12 kanałów) 32 (64 kanały) 64 (128 kanałów)
ISDN PRI nd nd 2 (60 kanałów) 4 (120 kanałów)
Bramki IP 1 (4 kanały) 1 (4 kanały) 2 (32 kanały) 4 (64 kanały)
Linie wewnętrzne
Wszystkie 20 52 128 256
Telefony analogowe 12 24 64 128
Telefony systemowe 16 24 (48 z kar.MEC) 128 256
Telefony IP nd nd 64 128
DECT
Anteny 2 8 16 32
Aparaty przenośne 28 28 128 128

– Hybrydowa centrala IP – do 128 telefonów wewnętrznych.

64 linii wewnętrznych – szeroka kompatybilność zarówno z nowymi telefonami systemowymi jak i aparatami analogowymi i ISDN.
128 linii wewnętrznych z wykorzystaniem funkcji D-XDP (Digital eXtra Device Port).

Nowoczesny system integrujący nowoczesne rozwiązania typu VoIP, CTI, LAN/WAN oferujący bogactwo funkcji i stabilność tradycyjnych technologii telefonicznych.

kxtda100big

Centrala cyfrowa KX-TDA100

Centrala współpracuje z nową serią cyfrowych telefonów systemowych KX-T76xx, odznaczających się elegancją oraz funkcjonalnością.
Kompatybilna z dotychczasowymi telefonami systemowymi Panasonic serii KX-T.
Możliwość integracji z systemem DECT
Oprogramowanie PC Console oraz PC Phone rozszerzające możliwości systemu.
Interfejs CTI (TAPI, CSTA) – integracja z siecią LAN poprzez kartę CTI-LINK.
Obiniżanie kosztów połączeń z zastosowaniem funkcji ARS.
Sieciowanie wielu central abonenckich (także różnych producentów) dzięki zastosowaniu protokołu QSIG.
Analogowa i cyfrowa integracja z procesorami głosowymi (poczta głosowa) – KX-TVP i KX-TVM.
Łatwe zarządzanie systemem (również zdalne) za pomocą oprogramowania PC po przez ISDN.
Karta IP-Gateway 4-kanałowa (KX-TDA0484) oraz 16-kanałowa (KX-TDA0490) zapewniająca komunikację głosową w sieciach IP z pakietową transmisją danych (sygnalizacja H.323).
Funkcja DISA z wielostopniowym systemem automatycznego operatora (opcjonalnie).
Posiada również opcję obsługi domofonów, zwalniaczy zamka, systemów przywoławczych i innych urządzeń zewnętrznych.

 

Porównanie central cyfrowych

 

Dane techniczne kxtda15small kxtda30small kxtda100small kxtda200small
Centrala cyfrowa KX-TDA15 KX-TDA30 KX-TDA100 KX-TDA200
Linie miejskie
Wszystkie 8 12 64 128
Analogowe 2 12 64 128
E&M nd nd 32 64
E1 nd nd 2 (60 kanałów) 4 (120 kanałów)
ISDN BRI 4 (8 kanałów) 6 (12 kanałów) 32 (64 kanały) 64 (128 kanałów)
ISDN PRI nd nd 2 (60 kanałów) 4 (120 kanałów)
Bramki IP 1 (4 kanały) 1 (4 kanały) 2 (32 kanały) 4 (64 kanały)
Linie wewnętrzne
Wszystkie 20 52 128 256
Telefony analogowe 12 24 64 128
Telefony systemowe 16 24 (48 z kar.MEC) 128 256
Telefony IP nd nd 64 128
DECT
Anteny 2 8 16 32
Aparaty przenośne 28 28 128 128

Hybrydowa centrala IP – do 256 telefonów wewnętrznych.
64 linii wewnętrznych – szeroka kompatybilność zarówno z nowymi telefonami systemowymi jak i aparatami analogowymi i ISDN.
256 linii wewnętrznych z wykorzystaniem funkcji D-XDP (Digital eXtra Device Port).

Nowoczesny system integrujący nowoczesne rozwiązania typu VoIP, CTI, LAN/WAN oferujący bogactwo funkcji i stabilność tradycyjnych technologii telefonicznych.

kxtda200big

Centrala cyfrowa KX-TDA200

Centrala współpracuje z nową serią cyfrowych telefonów systemowych KX-T76xx, odznaczających się elegancją oraz funkcjonalnością.
Kompatybilna z dotychczasowymi telefonami systemowymi Panasonic serii KX-T.
Możliwość integracji z systemem DECT
Oprogramowanie PC Console oraz PC Phone rozszerzające możliwości systemu.
Interfejs CTI (TAPI, CSTA) – integracja z siecią LAN poprzez kartę CTI-LINK.
Obiniżanie kosztów połączeń z zastosowaniem funkcji ARS.
Sieciowanie wielu central abonenckich (także różnych producentów) dzięki zastosowaniu protokołu QSIG.
Analogowa i cyfrowa integracja z procesorami głosowymi (poczta głosowa) – KX-TVP i KX-TVM.
Łatwe zarządzanie systemem (również zdalne) za pomocą oprogramowania PC po przez ISDN.
Karta IP-Gateway 4-kanałowa (KX-TDA0484) oraz 16-kanałowa (KX-TDA0490) zapewniająca komunikację głosową w sieciach IP z pakietową transmisją danych (sygnalizacja H.323).
Funkcja DISA z wielostopniowym systemem automatycznego operatora (opcjonalnie).
Posiada również opcję obsługi domofonów, zwalniaczy zamka, systemów przywoławczych i innych urządzeń zewnętrznych.

 

Porównanie central cyfrowych

 

Dane techniczne kxtda15small kxtda30small kxtda100small kxtda200small
Centrala cyfrowa KX-TDA15 KX-TDA30 KX-TDA100 KX-TDA200
Linie miejskie
Wszystkie 8 12 64 128
Analogowe 2 12 64 128
E&M nd nd 32 64
E1 nd nd 2 (60 kanałów) 4 (120 kanałów)
ISDN BRI 4 (8 kanałów) 6 (12 kanałów) 32 (64 kanały) 64 (128 kanałów)
ISDN PRI nd nd 2 (60 kanałów) 4 (120 kanałów)
Bramki IP 1 (4 kanały) 1 (4 kanały) 2 (32 kanały) 4 (64 kanały)
Linie wewnętrzne
Wszystkie 20 52 128 256
Telefony analogowe 12 24 64 128
Telefony systemowe 16 24 (48 z kar.MEC) 128 256
Telefony IP nd nd 64 128
DECT
Anteny 2 8 16 32
Aparaty przenośne 28 28 128 128

Platan Prima to uproszczona wersja centrali Prima z polem komutacyjnym IP, ale bez funkcjonalności VoIP. Odpowiada potrzebom rynku SOHO, mikro firm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do dziesięciu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie najważniejsza jest stabilna komunikacja dobrej jakości i atrakcyjna cena, a mniej istotne są usługi dodatkowe. Prosta w konfiguracji i użytkowaniu – gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Konfiguracja

Konfiguracja bazowa

Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o następujące elementy:

Dostępne konfiguracje:

4 kanały VoIP
+ 2 linie miejskie
4 kanały VoIP
+ 3 linie miejskie
4 kanały VoIP
+ 2 linie miejskie
+ 1 łącze ISDN BRA
6 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 do 8 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
8 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 do 8 portów wewnętrznych VoIP
+ + +
10 linii wewnętrznych analogowych
+ 2 do 8 portów wewnętrznych VoIP
+ + +

 

Centrala Prima IP

Centrala IP Prima

Ważniejsze cechy

zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:

Możliwość montażu karty GSM – 1 x SIM

VEK (R) – Voipowy Eliminator Kosztów:

prima_agent001

Prima to unikalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości oferująca zintegrowane nagrywanie rozmów i pocztę głosową oraz obsługująca zarówno linie VoIP, analogowe, jak i ISDN.

 

Pobierz katalog

Platforma Komunikacji sieciowej Panasonic to efektywne kosztowo rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Szerokie możliwości komunikacji telefonicznej dla biznesu poprzez lokalną sieć IP oraz sieć szerokopasmową Umożliwia firmom implementację Kompleksowej Komunikacji.

 

 

 

kxncp500bigSerwer telekomunikacyjny KX-NCP500

Współpracuje z :

Łatwa kontrola wszelkich cech i funkcji systemu:

Wbudowana uproszczona Poczta Głosowa

System przystosowany do instalacji w standardowej sieci IT użytkownika ( w tym w standardowej szafie 19″)

Bogate wsparcie w postaci zestawu aplikacji PC:

Wbudowana funkcjonalność Centrum Obsługi Klienta (Call Centre):

 

Porównanie serwerów telekomunikacyjnych

Dane techniczne kxncp500smal kxncp1000small
Serwery telekomunikacyjne KX-NCP500 KX-NCP1000
Linie wewnętrzne
Całkowita liczba linii wewnętrznych (DXDP) 64 (68) 104 (108)
Telefony systemowe IP (TS-IP) – MPR 40 64
Telefony SIP – MPR 32 64
Analogowe telefony jednoliniowe (ATJ) 20 36
Cyfrowe telefony systemowe (CTS) z DXDP 20 (24) 36 (40)
CTS oraz ATJ z DXDP 24 (28) 40 (44)
Linie miejskie
Całkowita liczba linii miejskich 72 96
Linie miejskie SIP – MPR 8 32
H.323 – MPR 8 32
Analogowe linie miejskie PSTN 12 16
SDN – BRI 12 (6 BRI) 16 (8 BRI)
ISDN – PRI30 60 (2 PRI) 60 (2 PRI)
PSTN oraz ISDN 64 64
AP
Bezprzewodowe słuchawki DECT 64 64
CS
Stacje bazowe DECT (CTS I/F) 4 8
Stacje bazowe DECT o wysokiej przepustowości 2 4

 

 

Libra to centrala najnowszej generacji, wykorzystująca technologię VoIP, przeznaczona dla firm zatrudniających od kilkudziesięciu do 1000 pracowników . Zapewnia bezpieczeństwo i pełną elastyczność połączeń w dowolnej technologi, z dowolnego aparatu telefonicznego, z dowolnym systemem operacyjnym, teraz również w dwóch wariantach obudowy – RACK lub STD do montażu naściennego. Libra to system przyjazny zarówno dla użytkowników, jak i dla instalatorów.

Zaawansowana Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem połączeń, nagrywaniem rozmów rozbudowanymi scenariuszami menu głosowego pozwolą na profesjonalną obsługę dynamicznego ruchu telefonicznego. Nowoczesne rozwiązanie ” zobacz, kto mówi” uprzyjemni codzienne kontakty telefoniczne dzięki przekazowi wideo.

Konfiguracja:

PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciu niezależnych jednostek. Do wyboru są również dwie wersje obudowy – RACK do montażu w szafie teleinformatycznej oraz STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwają podłączenie:

W celu zwiększenia elastyczności systemu oraz dopasowania go do różnych potrzeb użytkowników wprowadzonych zostało 6 sterowników o różnych parametrach oraz możliwościach.

pbx_server_platan_libra_b

W nierozbudowywalnej wersji serwera Libra (jednojednostkowej) dla obudowy STD lub RACK możemy zastosować:

gsm

Technologia GSM w centralach Platan

Zintegrowane, wewnętrzne karty GSM przeznaczone są do central cyfrowych Micra, Sigma i Optima. Dzięki nim dzwoniąc z dowolnego stacjonarnego aparatu w firmie na numery komórkowe rozmawiasz po niższym koszcie – tak samo, jak dzwoniąc z komórki.

schematgsm2

 

 

Ponadto, jeśli karta SIM zastosowana w centrali będzie w tej samej grupie biznesowej co telefony komórkowe pracowników firmy – wszyscy abonenci stacjonarni firmy będą rozmawiać w ramach tej grupy, czyli za darmo lub znacznie taniej.

Podobnie, jeśli z kolei wiele połączeń wykonywanych jest z telefonów komórkowych pracowników w terenie na telefony stacjonarne w firmie, oszczędność może przynieść wykorzystanie karty GSM w ruchu przychodzącym. Firmowa karta GSM będzie traktowana jak każdy inny telefon z grupy biznesowej, a połączenia z telefonów komórkowych do firmy również będą rozliczane według stawek obowiązujących w ramach grupy.

 

Konfiguracje kart GSM

 

Zintegrowana karta vs. zewnętrzna bramka GSM

Czym różni się wewnętrzna karta GSM od zewnętrznej bramki? Podstawowe różnice, a jednocześnie zalety karty GSM to:

Zewnętrzne bramki GSM polecamy do pozostałych central Platan, do których nie stosuje się kart GSM.

Funkcje dostępne dzięki kartom GSM

 

SMS zawiera numer fabryczny centrali, z której pochodzi informacja. SMS serwisowe mogą być wysyłane nie tylko na telefony komórkowe, ale również do zdefiniowanych Klientów programu Platan CTI.

W ten sposób instalator opiekujący się centralą otrzymuje natychmiast wiadomość o tym, że dana centrala została zrestartowana lub są jakieś problemy na łączach albo z urządzeniami podłączonymi do centrali. Z kolei właściciel lub uprawniona osoba mogą otrzymywać sms’y z informacją o tym, że coś dzieje się w budynku (sygnał alarmowy) albo że w ramach danej karty skończył się limit darmowych minut.

 

 

Wymagania sprzętowe

Bramki GSM

Bramki GSM można zastosować do każdego typu centrali Platan, jednak w przypadku central cyfrowych Micra, Sigma i Optima polecamy lepsze rozwiązanie w postaci zintegrowanej wewnętrznej karty Platan GSM. Zasada działania bramki zewnętrznej jest podobna, pozostaje ono jednak zawsze niezależnym urządzeniem podłączanym do centrali, a nie w pełni zintegrowanym elementem jej wyposażenia wewnętrznego.

Rolę wielokanałowej zewnętrznej bramki GSM do większych central może również pełnić sama centrala Micra.

Oszczędności w ruchu wychodzącym

W celu obniżenia kosztów połączeń, ruch wychodzący do sieci operatorów komórkowych może być kierowany przez centralę do bramki GSM. Dzięki karcie SIM znajdującej się w bramce połączenie będzie rozliczane tak, jakby odbyło się pomiędzy dwoma telefonami komórkowymi. Takie rozwiązanie znacznie obniża koszty rozmów telefonicznych, zwłaszcza w firmach, które generują dużą liczbę połączeń do sieci komórkowych.

W centralach, które oferują funkcję wyboru najtańszej drogi połączeniowej LCR, kierowanie ruchu do bramki GSM odbywa się w centrali automatycznie, bez konieczności wybierania przez abonenta dodatkowego prefiksu dostępowego.

schematgsm

Kierowanie ruchu z centrali PLATAN do sieci stacjonarnych i komórkowych

Oszczędności w ruchu przychodzącym

Operatorzy komórkowi oferują firmom pakiety, w których tańsze są połączenia między komórkami w ramach jednej grupy biznesowej. W takim wypadku, gdy wiele połączeń wykonywanych jest z telefonów komórkowych pracowników w terenie na telefony stacjonarne w firmie, oszczędność może przynieść wykorzystanie bramki GSM w ruchu przychodzącym. Będzie ona wówczas traktowana jak każdy inny telefon z grupy biznesowej, a połączenia rozliczane według stawek obowiązujących w ramach grupy.

 

Bramka Ateus EasyGate

Spośród zewnętrznych bramek GSM oferujemy bramkę Ateus EasyGate. Urządzenie podłącza się do analogowego wyposażenia jednej linii miejskiej w centrali.

Bramka Ateus EasyGate oferuje m.in.:

Dodatkowe możliwości bramki:

Platforma Komunikacji sieciowej Panasonic to efektywne kosztowo rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Szerokie możliwości komunikacji telefonicznej dla biznesu poprzez lokalną sieć IP oraz sieć szerokopasmową Umożliwia firmom implementację Kompleksowej Komunikacji.

 

 

 

kxncp1000big

Serwer telekomunikacyjny KX-NCP1000

Współpracuje z :

Łatwa kontrola wszelkich cech i funkcji systemu:

Wbudowana uproszczona Poczta Głosowa

Bogate wsparcie w postaci zestawu aplikacji PC:

Wbudowana funkcjonalność Centrum Obsługi Klienta (Call Centre):

Porównanie serwerów telekomunikacyjnych

Dane techniczne kxncp500smal kxncp1000small
Serwery telekomunikacyjne KX-NCP500 KX-NCP1000
Linie wewnętrzne
Całkowita liczba linii wewnętrznych (DXDP) 64 (68) 104 (108)
Telefony systemowe IP (TS-IP) – MPR 40 64
Telefony SIP – MPR 32 64
Analogowe telefony jednoliniowe (ATJ) 20 36
Cyfrowe telefony systemowe (CTS) z DXDP 20 (24) 36 (40)
CTS oraz ATJ z DXDP 24 (28) 40 (44)
Linie miejskie
Całkowita liczba linii miejskich 72 96
Linie miejskie SIP – MPR 8 32
H.323 – MPR 8 32
Analogowe linie miejskie PSTN 12 16
SDN – BRI 12 (6 BRI) 16 (8 BRI)
ISDN – PRI30 60 (2 PRI) 60 (2 PRI)
PSTN oraz ISDN 64 64
AP
Bezprzewodowe słuchawki DECT 64 64
CS
Stacje bazowe DECT (CTS I/F) 4 8
Stacje bazowe DECT o wysokiej przepustowości 2 4

 

|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89