Dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność z zakresie gastronomii proponujemy Państwu wygodnie i wydajne narzędzie do zarządzania procesów produkcji i sprzedaży – system S4H.
Czym jest system S4H? System modułowy stworzony jako narzędzie do zarządzania i obsługi dowolnego rodzaju obiektów gastronomicznych, oparty na technologiach: .NET, SGL, OLAP. Zadaniem systemu jest zarządzanie procesami: od planowania zakupów, przez kalkulację, planowanie produkcji, sprzedaż, samą produkcję aż po rozliczenie sprzedaży oraz nadzoru i analizy finansowej w zakresie kontroli kosztów: zakupu i wartości stanów magazynowych, utargów i uzyskanej marży.
System składa się z aplikacji:
S4H Chef – aplikacja magazynowo-rozliczeniowa, której zadaniem jest:
– szczegółowe raportowanie procesów zarządzania i sprzedaży poprzez tworzenie i edytowanie własnej biblioteki dokumentów, a następnie graficznej prezentacji danych.
– Podgląd danych w czasie rzeczywistym;
– samoczynna lub ręczna edycja ekranów menu;
– zarządzanie sprzedażą (promocje, rabaty, formy płatności, obsługa kas);
– zarządzanie recepturami (wprowadzanie i automatyczna kalkulacja kosztu produkcji);
– zarządzanie magazynem (dostawy, zwroty i rozchód surowca, remanenty i rozliczenia inwentaryzacji),
– zarządzanie produkcją i planowanie zamówień;
– zarządzanie imprezami;
– zarządzanie żywieniem zamkniętym (jadłospisy, diety, grupy żywieniowe);
– zarządzanie schematami dekretacji wraz z eksportem do systemów księgowych.
S4H POS to narzędzie dla pracowników bezpośredniej obsługi klienta, Zadaniem jest:
– wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa operacji kasowych, możliwość łączenia lub dzielenia rachunków;
– obsługa ruchu ppracowniczego (identyfikacja, rejestracja czasu pracy);
– obsługa urządzeń peryferyjnych niezbędnych w procesie sprzedaży;
– zarządzanie rezerwacją stolików;
– podgląd stanów magazynowych;
S4H KDS (Kitchen Display System) – System Komunikacji z Kuchnią jest platformą wymiany informacji punktem sprzedaży a kuchnią bez konieczności drukowania bonów. Po zrealizowaniu zamówienia informacja przekazywana jest kelnerom.
S4H Mobile POS – mobilny to system pozwalający na:
– przyjęciu zlecenia i przesłaniu go do kuchni;
– podglądu cen i menu.
S4H POS Lite – to narzędzie dla tzw. małej gastronomii oparty na S4H POS bez obsługi magazynowej. Zadaniem jest:
– wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa operacji kasowych, możliwość łączenia lub dzielenia rachunków;
– obsługa ruchu pracowniczego (identyfikacja, rejestracja czasu pracy);
– obsługa urządzeń peryferyjnych niezbędnych w procesie sprzedaży;
– zarządzanie rezerwacją stolików;
S4H ONLINE PanelManager – to powiązana z S4H Chef aplikacja webowa pozwalająca na przeglądanie danych i dokumentów.
PanelManager to aplikacja webowa, dzięki której możliwe jest przeglądanie danych wysyłanych przez aplikację S4H Chef.
S4H ONLINE Zamów – to rozwinięcie systemu S4H POS obsługujący sprzedaż internetową wraz z obsługą dowozu.
Jeśli są Państwo zainteresowani nabyciem oprogramowania, prosimy o kontakt z naszym biurem Obsługi Klienta CENTRALCOM:
Profesjonalna obsługa informatyczna firm.
Ciągłość działania infrastruktury informatycznej jest w dzisiejszych czasach kluczowa w prowadzeniu biznesu. Dzięki doświadczeniu oraz zespołowi wykwalifikowanych pracowników oferujemy Państwu wsparcie informatyczne na najwyższym poziomie.
Mniej awarii technicznych – to mniej zakłóceń w działaniu biznesu.
W razie wystąpienia problemu technicznego jeden telefon do koordynatora Centralcom
wystarczy aby rozpocząć rozwiązywanie sprawy. Konsultant rozwiąże problem przez telefon lub zarejestruje i przekaże sprawę inżynierowi do załatwienia – na miejscu u klienta – jeszcze w tym samym dniu roboczym.
Zobacz listę naszych wybranych Klientów
IT Outsourcing / Kompleksowa Obsługa Informatyczna
Serwery Komunikacyjne IP PBX – Centrale IP.
VoIP ( Voice over Internet Protocol) – technologia umożliwiająca przesyłanie dźwięku, mowy za pośrednictwem internetu lub sieci wykorzystujących protokół IP, popularnie nazywana „telefonią internetową”.
Oferujemy instalację oraz konfigurację Serwerów Komunikacyjnych IP PBX opartych na platformie Asterisk.
Asterisk jest określany jako oprogaramowanie „Open Source PBX” co oznacza że jest całkowicie darmowy, dla użytkowników indywidualnych i firm.
Oprogramowanie Asterisk może współpracować z liniami telefonicznymi PSTN – Analogowymi, ISDN (2B+D), E1 (PRA) za pośrednictwem kart rozszerzeń firmy Digium, Sangoma lub OpenVox które można zakupić u nas.
Zdecydowaną przewagą Serwerów Komunikacyjnych IP PBX nad standardowymi centralami PBX jest fakt, że rozbudowa systemu o kolejne linie wewnetrzne VoIP, czy linie miejskie VoIP, nie generuje wysokich kosztów.
Możliwości systemu:
Okablowanie strukturalne, zabudowa rack
Projekty oraz budowa sieci miedzianych i światłowodowych.
Oferujemy:
Oferujemy opiekę serwisową nad całym sprzętem teleinformatycznym oraz administrację siecią. Administrujemy także sieciami wykonanymi przez inne firmy. Zachęcamy Państwa do zawarcia umowy na konserwacje Waszej sieci.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Zabudowa rack
Szafy teleinformatyczne 19″. Szafy sterownicze stojące.
Rozdzielnice niskiego napięcia.
W naszej ofercie dostępne są:
_________________________________________________________
Szafki wiszące pod aparaturę komputerową systemu 19″ – typ SWK i SWKu
Szafki SWK są wykonywane z blachy stalowej o grubości 1 i 1,5mm. Z tyłu posiadają przykręcaną osłonę i otwory mocowania na ścianie. Drzwi wyposażone są w szybkę i zamek patentowy. W dolnej części szafki znajdują się przepusty do wprowadzenia kabli. Aparaturę montuje się w płaszczyźnie poziomej, zmieniając odległość od czoła. Wysokość tych wsporników wynosi w zależności od wykonania 6U, 10U lub 12U. Szafki malowane są lakierem proszkowym w kolorze RAL 9002.
_________________________________________________________
Rozdzielnice licznikowe, wykonanie naścienne lub podtynkowe – typ NRL
Zastosowanie: Wnętrzowe rozdzielnice nn w zależności od rodzaju zainstalowanej aparatury, mogą łącznie z rozdziałem energii elektrycznej, wykonywać funkcje: pomiaru, kontroli urządzeń elektrycznych, sterowania i nadzoru procesu produkcji.
Parametry elektryczne:
prąd znamionowy ciągły:
– określa karta katalogowa In<100 A
napięcie znamionowe łączeniowe: Un=380 V
napięcie znamionowe izolacji: Ui=500V
klasa ochronności: I
stopień ochrony: IP 30
stopień zanieczyszczenia środowiska: 3
Warunki eksploatacji:
wilgotność powietrza ÷50%,
temperatura otoczenia: max 40°C min -5°C
Wykonanie obudowy rozdzielnicy nn:
blacha stalowa o grubości 1 mm, z ochronną
powłoką lakierową koloru RAL 9002, nakładaną metodą elektrostatyczną.
Sposób instalowania: zabudowa w ścianie.
CCR1016-12S-1S+ jest routerem klasy przemysłowej firmy MikroTik wyposażonym w 16 rdzeniowy procesor Tilera TILE-Gx16 taktowany z częstotliwością 1.2GHz oraz 2GB pamięci RAM. Router posiada 12 portów SFP oraz 1 port SFP+. Każdy z portów jest podłączony bezpośrednio pod wyprowadzenia procesora. Urządzenie jest wyposażone w pre-instalowany system operacyjny Mikrotik RouterOS Level6. Całość zamknięta jest w aluminiowej obudowie o wysokości1U, umożliwiająca montaż w szafie 19″ (rack 19″ 1U).
Kupując CCR1016-12S-1S+ otrzymujesz: router w obudowie rack 19″ 1U z wyświetlaczem LCD, dwa kable zasilające, moduł SFP RJ45, uszy rackowe.
CCR1016-12G jest routerem klasy przemysłowej firmy MikroTik wyposażonym w 16 rdzeniowyprocesor Tilera Tile-Gx16 taktowany z częstotliwością1.2GHz oraz 12MB pamięci cache. Router posiada 12 portów LAN Gigabit Ethernet. Każdy z portów jest podłączony bezpośrednio pod wyprowadzenia procesora. Zapewnia to maksymalną wydajność przy routingu (do 12Gbit/s). CCR1016-12G dostarczany jest z 2GB RAM (dwa gniazda SODIMM) z możliwością rozbudowy do 16GB. Urządzenie jest wyposażone w pre-instalowany system operacyjny Mikrotik RouterOSLevel6. Całość zamknięta jest w aluminiowej obudowie o wysokości 1U, umożliwiająca montaż w szafie 19″ (rack 19″ 1U).
Kupując CCR1016-12G w zestawie otrzymujesz: router w obudowie rack 19″ 1U, zasilacz, kabel zasilający, zamontowany ekran LCD, kabel USB.
CCR1009-8G-1S-1S+PC jest routerem klasy przemysłowej firmy MikroTik wyposażonym w 9 rdzeniowy procesor Tilera TILE-Gx8009 taktowany z częstotliwością 1GHz oraz 2GB pamięci RAM. Router posiada 8 portów LAN Gigabit Ethernet, 1 gniazdo na wkładkę SFPoraz jedno na wkładkę SFP+. Każdy z portów jest podłączony bezpośrednio pod wyprowadzenia procesora. Urządzenie jest wyposażone w pre-instalowany system operacyjny Mikrotik RouterOS Level6. Całość zamknięta jest w aluminiowej obudowie. Zastosowano również chłodzenie pasywne, co sprawia że urządzenie jest bardzo ciche.
Kupując CCR1009-8G-1S-1S+PC otrzymujesz: router z wyświetlaczem LCD, zasilacz, kabel zasilający, uszy rackowe, kabel microUSB.
CCR1009-8G-1S-1S jest routerem klasy przemysłowej firmy MikroTik wyposażonym w 9 rdzeniowy procesor Tilera TILE-Gx8009 taktowany z częstotliwością 1.2GHz oraz 2GB pamięci RAM. Router posiada 8 portów LAN Gigabit Ethernet,1 port SFP oraz 1 port SFP+. Każdy z portów jest podłączony bezpośrednio pod wyprowadzenia procesora. Urządzenie jest wyposażone w pre-instalowany system operacyjny Mikrotik RouterOS Level6. Całość zamknięta jest w aluminiowej obudowie o wysokości 1U, umożliwiająca montaż w szafie 19″(rack 19″ 1U).
Kupując CCR1009-8G-1S-1S otrzymujesz: router w obudowie rack 19″ 1U z wyświetlaczem LCD, dwa kable zasilające, kabel USB, uszy rackowe.
CCR1009-8G-1S jest routerem klasy przemysłowej firmy MikroTik wyposażonym w 9 rdzeniowy procesor Tilera TILE-Gx8009 taktowany z częstotliwością 1.2GHz oraz 1GB pamięci RAM. Router posiada 8 portów LAN Gigabit Ethernet oraz 1 port SFP. Każdy z portów jest podłączony bezpośrednio pod wyprowadzenia procesora. Urządzenie jest wyposażone w pre-instalowany system operacyjny Mikrotik RouterOS Level6. Całość zamknięta jest w aluminiowej obudowie o wysokości1U, umożliwiająca montaż w szafie 19″ (rack 19″ 1U).
Kupując CCR1009-8G-1S otrzymujesz: router w obudowie rack 19″ 1U, kabel zasilający, kabel USB, uszy rackowe.
Czytelny wyświetlacz: Podświetlany ekran LCD w kolorze bursztynowym.
Telefon posiada czytelny wyświetlacz LCD (1 linia, 12 cyfr) z podświetleniem w kolorze bursztynowym. Dzięki podświetleniu ekranu łatwo sprawdzić numer telefonu osoby dzwoniącej np. w nocy.
Nowoczesna obudowa bez smug i odcisków palców.
Obudowę telefonu charakteryzuje nowoczesny i elegancki styl. Dodatkowo fragmenty słuchawki zostały wykonane z materiału zapobiegającemu pozostawaniu na niej odcisków palców oraz smug.
Łatwiejsza identyfikacja. Identyfikacja numeru abonenta wywołującego.
Telefon umożliwia wyświetlenie numerów połączeń przychodzących jak również wcześniej przypisanych do nich w książce telefonicznej nazw. (Usługa identyfikacji numeru abonenta wywołującego zależna jest od operatora telekomunikacyjnego).
Pojemna książka telefoniczna na 50 nazw i numerów.
Wbudowana w telefon pamięć umożliwia zapamiętanie 50 nazw abonentów i ich numerów, zapewniając do nich łatwy i szybki dostęp.
Kompaktowy kształt. Baza telefonu z możliwością montażu na ścianie.
Rozmiar bazy telefonu umożliwia umieszczenie jej w najdogodniejszym miejscu. Można ją również zamontować na ścianie.
Panasonic KX-TG1611 najwżniejsze funkcje:
Drukarki wielofunkcyjne WorkCentre z serii 7800 wykorzystują Technologia Xerox® ConnectKey®. Te proste do wdrożenia systemy oferują realne, praktyczne rozwiązania, które w prosty sposób usprawniają sposób komunikowania, obróbki i dzielenia się ważnymi informacjami, upraszczają złożone zadania i obniżają koszty, zachowując bezpieczeństwo Twoich danych.
Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne WorkCentre 6605 pozwala stale zajętym niewielkim grupom roboczym prowadzić prostą komunikację biznesową, wyróżniającą je od konkurencji dzięki wyjątkowym wydrukom w kolorze.
Szanowni Państwo.
Proponujemy nowoczesne modułowe oprogramowanie typu ERP (Enterprise Resource Planning) stworzone przez specjalistów dla specjalistów, wspierające zarządzanie podmiotem gospodarczym w zakresie zasobów, procesów i decyzji, a także jako niezbędne źródło informacji o stanie przedsiębiorstwa.
Enova365 to pierwszy system dostępny lokalnie jak i w chmurze publicznej lub prywatne, a w wersji multi także w trybie webowym na dowolnym urządzeniu stacjonarnym i mobilnym.
Podstawowe cechy
– Elastyczność: stale aktualizowane oprogramowanie zgodnie z trendami biznesowymi, oraz z aktualną legislatywą pozwalający na tworzenie specjalnie dopasowanych wewnętrznych procedur.
– System przygotowany dla dowolnych od małych, średnich, dużych polskich także współpracujących w zakresie wymiany danych dla zagranicznych podmiotów mających swoje oddziały w Polsce;
– Wielowariantowość – dostępny w 3 wariantach – srebrnym, złotym i platynowym;
Wariant Srebrny:
dla mikro i małych przedsiębiorstw do kilku stanowisk wyposażonych w standardowe funkcje. |
Wariant złoty:
dla średnich i dużych przedsiębiorstw także wieloodziałowych. System posiada rozszerzoną funkcjonalność w stosunku do wariantu srebrnego, a pozwala na samodzielne definiowanie przez użytkownika dodatkowych cech dla dowolnych elementów. Tak ustalone cechy są promocje przy tworzeniu danych oraz raportów i analiz. |
Wariant platynowy:
dla przedsiębiorstw wieloodziałowych, korporacji oraz grup kapitałowych (wielofirmowość) wymagających z góry określonej funkcjonalności. Cechą wariantu platynowego jest nieograniczona możliwość rozbudowy systemu poprzez dokładanie dodatkowych modułów a także modyfikowanie danych za pomocą formatek lub funkcji. |
Ponadto Enova365 posiada rozszerzenia specjalistyczne dedykowane dla określonego typu działalności gospodarczej.
Jeśli są Państwo zainteresowani nabyciem oprogramowania, prosimy o kontakt z naszym Biurem obsługi Klienta CENTRALCOM:
Libra to centrala najnowszej generacji, wykorzystująca technologię VoIP, przeznaczona dla firm zatrudniających od kilkudziesięciu do 1000 pracowników . Zapewnia bezpieczeństwo i pełną elastyczność połączeń w dowolnej technologi, z dowolnego aparatu telefonicznego, z dowolnym systemem operacyjnym, teraz również w dwóch wariantach obudowy – RACK lub STD do montażu naściennego. Libra to system przyjazny zarówno dla użytkowników, jak i dla instalatorów.
Zaawansowana Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem połączeń, nagrywaniem rozmów rozbudowanymi scenariuszami menu głosowego pozwolą na profesjonalną obsługę dynamicznego ruchu telefonicznego. Nowoczesne rozwiązanie ” zobacz, kto mówi” uprzyjemni codzienne kontakty telefoniczne dzięki przekazowi wideo.
Konfiguracja:
PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciu niezależnych jednostek. Do wyboru są również dwie wersje obudowy – RACK do montażu w szafie teleinformatycznej oraz STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwają podłączenie:
Centrala Proxima powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowania małych i średnich firm, liczących od kilku do kilkudziesięciu osób pracujących lokalnie lub zdalnie w jednej bądź wielu lokalizacjach. Razem z centralą Libra tworzy nową serię serwerów telekomunikacyjnych, która bazuje na sprawdzonych i jednocześnie innowacyjnych rozwiązaniach firmy Platan.
Zaawansowana Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem połączeń oczekujących, nagrywanie rozmów, poczta głosowa i rozwinięty system menu głosowego pozwolą na profesjonalną obsługę dynamicznego ruchu telefonicznego nawet przez niewielką firmę.
Nowoczesne rozwiązanie ” zobacz, kto mówi” uprzyjemni codzienne kontakty telefoniczne dzięki przekazowi wideo. Kompaktowa, uniwersalna obudowa pozwoli na montaż naścienny oraz w szafie rack.
Konfiguracja:
Platan Prima to uproszczona wersja centrali Prima z polem komutacyjnym IP, ale bez funkcjonalności VoIP. Odpowiada potrzebom rynku SOHO, mikro firm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do dziesięciu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie najważniejsza jest stabilna komunikacja dobrej jakości i atrakcyjna cena, a mniej istotne są usługi dodatkowe. Prosta w konfiguracji i użytkowaniu – gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.
Konfiguracja bazowa
Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o następujące elementy:
Centrala Prima nano to zaawansowana jednostka z modułową konstrukcją, atrakcyjna cena konfiguracji bazowej, swoboda wyboru wyposażeń według rzeczywistych zapotrzebowań użytkowników.
Możliwość korzystania z tanich rozmów w technologi VoIP, funkcja bramki VoIP i VoIP-GSM, współpraca z Platan SIP trunk. Korzystaj z tanich lub darmowych rozmów w sieciach komórkowych oraz wysyłaj i odbieraj wiadomości sms dzięki zintegrowanym kartom GSM. Wbudowane nagrywanie rozmów i poczta głosowa prosty interfejs zarządzania centralą poprzez przeglądarkę internetową.
Idealne rozwiązanie dla niewielkich oddziałów, punktów usługowych oraz sklepów zatrudniających do dwudziestu pracowników. Plug & Talk – prostota konfiguracji i gotowość do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.
Konfiguracja:
Jednostka bazowa centrali Prima nano:
Jednostkę bazową centrali Prima nano można wyposażyć w dowolne karty wg poniższej tabeli.
Sloty mogą pozostać nieobsadzone. Licencje na kanały i porty VoIP są niezależne od konfiguracji sprzętowej.
Każdy z dwóch uniwersalnych slotów można wyposażyć w jedną z dostępnych kart rozszerzeń:
Platan Prima mini to uproszczona wersja centrali Prima z polem komutacyjnym IP, ale bez funkcjonalności VoIP. Odpowiada potrzebom rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do dziesięciu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie najważniejsza jest stabilna komunikacja dobrej jakości i atrakcyjna cena, a mniej istotne są usługi dodatkowe. Prosta w konfiguracji i użytkowaniu – gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.