Faktury

Faktury

Zarządzaj dokumentami sprzedaży – w prosty sposób wystawiaj faktury i definiuj ceny i korzystaj z raportów

Moduł enova365 Faktury zapewnia obsługę firmy w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży.

Funkcjonalność modułu enova365 Faktury:

  • Kartoteki kontrahentów – przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Karta kontrahenta zawiera podstawowe dane teleadresowe, warunki handlowe (forma i termin płatności, rabat ogólny, limit kredytowy) oraz szereg innych informacji, w szczególności listę rachunków bankowych oraz osób kontaktowych. Z poziomu karty można wyświetlić informacje dotyczące transakcji związanych z danym kontrahentem.
  • Karty towarów i usług – karta towaru oprócz danych podstawowych zawiera również listę kodów kreskowych, listę alternatywnych jednostek miar, listę zamienników oraz listę stron www z opisem. Z poziomu karty towaru/usługi można wyświetlić informacje dotyczące transakcji z nimi związanych.
  • Cenniki – możliwość definiowania wielu rodzajów cen sprzedaży oraz ustalanie metody ich wyliczania. Dla danego towaru można określić ceny indywidualne dla określonych kontrahentów lub ich grup.
  • Dokumenty sprzedaży – faktury, paragony, faktury do paragonu, faktury korygujące, proforma oraz zaliczkowe. Wszystkie dokumenty mogą być wystawiane w różnych walutach. Dostępna jest funkcja blokady możliwości zatwierdzenia dokumentu lub wyświetlania ostrzeżenia w przypadku przekroczenia limitu kredytowego przyznanego indywidualnie każdemu z kontrahentów.
  • Definiowanie nowych dokumentów – system umożliwia także definiowanie własnych, unikalnych dla danej firmy dokumentów handlowych.
  • Umowy i faktury cykliczne – rejestrowanie umowy na stałą dostawę lub wykonanie usługi z okresowym fakturowaniem.
  • Raporty – do dyspozycji zestaw zdefiniowanych raportów sprzedaży np.: sprzedaż wg towarów i usług, kontrahentów itp. oraz możliwość generowania własnych zestawień za pośrednictwem wbudowanych mechanizmów filtrowania, definiowania dodatkowych pól danych i tworzenia własnych widoków list, odpowiednio przygotowane dane łatwo wyeksportować do arkusza MS Excel do dalszej obróbki.
  • Definiowalne uprawienia – poszczególnym operatorom można ograniczyć uprawnienia, można także przypisać operatora do kontrahenta w celu podzielenia listy kontrahentów np. pomiędzy przedstawicieli handlowych. Opiekun kontrahenta może przyjmować status główny(podstawowy opiekun kontrahenta) lub zastępca (zastępczy opiekun kontrahenta np. na wypadek nieobecności opiekuna głównego).
|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89