Centrale telefoniczne

Micra

Micra

Cyfrowa centrala telefoniczna Micra

Micra IP PBX jest uzupełnieniem rodziny doskonale przyjętych przez rynek central Sigma i Optima. Rozwiązania zarezerwowane do tej pory dla dużych firm, dzięki tej centrali stają się dostępne dla mniejszych przedsiębiorstw.

Centrala Micra IP PBX adresowana jest do małych biur i firm liczących od kilku do ponad dwudziestu pracowników. Można w niej łatwo dobrać i zmieniać później potrzebną ilość linii miejskich, wewnętrznych, cyfrowych systemowych oraz ISDN (2B+D) i VoIP. Do dyspozycji użytkowników jest Inteligentna Dystrybucja Ruchu, program Platan CTI, Infolinie i Poczta Głosowa. Można zastosować wiele modeli telefonów, w tym cyfrowe aparaty systemowe, aparaty systemu telefonii bezprzewodowej IP DECT oraz aparaty IP i softphone’y do połączeń VoIP’owych.

Tak mała i niedroga centrala jeszcze nigdy nie potrafiła tak wiele.

Konfiguracja

Wyposażenia miejskie

  • do 12 linii analogowych
  • do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 30 portów VoIP
  • do 6 obsługiwanych kart SIM

Wyposażenia wewnętrzne

  • do 24 linii analogowych
  • do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 24 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
  • do 128 portów VoIP

*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

micrabig

 

Centrala Micra

Integracja z sieciami IP

  • karta Platan VoIP (opcja) – do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich):
  • protokoły VoIP: SIP, IAX2
    kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
  • logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
  • 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
  • wbudowany router
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT
  • możliwość zabudowy w szafie 19″ (wersja RACK 2U) – łatwa wymiana obudowy

micrarackbig

 

Centrala Micra w obudowie RACK

Call center w centrali

  • INFOLINIE – system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response – Ineraktywna Obsługa Głosowa), do 4,5h nagrań w standardzie!
  • precyzyjny wybór adresata:
    – równomierna dystrybucja ruchu – UCD,
    – połączenia wg specjalizacji,
    – połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego – ACD
    – przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty.
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
  • zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa (opcja)
  • współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112

System redukcji kosztów

  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 254 użytkowników centrali – abonentów fizycznych i wirtualnych)
  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów – wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
    karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów
  • dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej.

 

Dane techniczne primaminismall primasmall micrasmall sigmasmall optimasmall optimasmall (1)
MODEL PRIMA MINI PRIMA MICRA SIGMA OPTIMA64 OPTIMA126
Wyposażenia miejskie
Analogowe 2 od 3 od 12 od 12 od 16 od 16
ISDN (2B + D) od 1 od 8 od 16 od 22 od 22
ISDN (30B + D) 2 2 2
VoIP 3 od 30 od 30 od 30 od 30
Łącznie max ilość linii miejskich 2 7 52 od 128 od 144 144
Porty abonenckie
Analogowe od 10 od 10 od 24 od 44 od 64 od 128
Systemowe od 24 od 32 od 32 od 32
Analogowe i systemowe łącznie od 10 od 10 od 24 od 44 od 64 od 128
ISDN (2B + D) od 8 od 16 od 24 od 24
VoIP od 6 od 128 od 126 od 128 od 32
Łącznie max ilość tel. wewnętrznych 10 od 16 od 162 204 240 206

 

Pobierz katalog

|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89