Centrale telefoniczne

Libra RACK

Libra RACK

 

 

Libra to centrala najnowszej generacji, wykorzystująca technologię VoIP, przeznaczona dla firm zatrudniających od kilkudziesięciu do 1000 pracowników . Zapewnia bezpieczeństwo i pełną elastyczność połączeń w dowolnej technologi, z dowolnego aparatu telefonicznego, z dowolnym systemem operacyjnym, teraz również w dwóch wariantach obudowy – RACK lub STD do montażu naściennego. Libra to system przyjazny zarówno dla użytkowników, jak i dla instalatorów.

Zaawansowana Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem połączeń, nagrywaniem rozmów rozbudowanymi scenariuszami menu głosowego pozwolą na profesjonalną obsługę dynamicznego ruchu telefonicznego. Nowoczesne rozwiązanie ” zobacz, kto mówi” uprzyjemni codzienne kontakty telefoniczne dzięki przekazowi wideo.

Konfiguracja:

PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciu niezależnych jednostek. Do wyboru są również dwie wersje obudowy – RACK do montażu w szafie teleinformatycznej oraz STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwają podłączenie:

  • do 64 linii miejskich analogowych
  • do 128 łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 8 łączy ISDN PRA (30B+D)
  • do 720 linii wewnętrznych analogowych
  • do 128 cyfrowych portów systemowych
  • do 6 kart VoIP (do 64 kanałów VoIP na każdej)
  • do 1000 portów VoIP
  • do 16 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)
  • łącznie do 1000 użytkowników
  • nagrywanie do 30 rozmów jednocześnie.

W celu zwiększenia elastyczności systemu oraz dopasowania go do różnych potrzeb użytkowników wprowadzonych zostało 6 sterowników o różnych parametrach oraz możliwościach.

pbx_server_platan_libra_b

W nierozbudowywalnej wersji serwera Libra (jednojednostkowej) dla obudowy STD lub RACK możemy zastosować:

  • do 64 analogowych linii miejskich
  • do 120 łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 1 łącza ISDN PRA (30B+D)
  • do 120 analogowych portów wewnętrznych
  • do 32 cyfrowych portów systemowych
  • 1 karta VoIP
  • do 200 portów VoIP
  • do 6 portów GSM
  • nagrywanie do 16 rozmów jednocześnie.

|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89