Outsourcing IT

ENOVA 365 dla biznesu

ENOVA 365 dla biznesu

Szanowni Państwo.

Proponujemy nowoczesne modułowe oprogramowanie typu ERP (Enterprise Resource Planning) stworzone przez specjalistów dla specjalistów, wspierające zarządzanie podmiotem gospodarczym w zakresie zasobów, procesów i decyzji, a także jako niezbędne źródło informacji o stanie przedsiębiorstwa.
Enova365 to pierwszy system dostępny lokalnie jak i w chmurze publicznej lub prywatne, a w wersji multi także w trybie webowym na dowolnym urządzeniu stacjonarnym i mobilnym.

Podstawowe cechy

– Elastyczność: stale aktualizowane oprogramowanie zgodnie z trendami biznesowymi, oraz z aktualną legislatywą pozwalający na tworzenie specjalnie dopasowanych wewnętrznych procedur.

– System przygotowany dla dowolnych od małych, średnich, dużych polskich także współpracujących w zakresie wymiany danych dla zagranicznych podmiotów mających swoje oddziały w Polsce;

– Wielowariantowość – dostępny w 3 wariantach – srebrnym, złotym i platynowym;

Wariant Srebrny:

dla mikro i małych przedsiębiorstw do kilku stanowisk wyposażonych w standardowe funkcje.

Wariant złoty:

dla średnich i dużych przedsiębiorstw także wieloodziałowych. System posiada rozszerzoną funkcjonalność w stosunku do wariantu srebrnego, a pozwala na samodzielne definiowanie przez użytkownika dodatkowych cech dla dowolnych elementów. Tak ustalone cechy są promocje przy tworzeniu danych oraz raportów i analiz.

Wariant platynowy:

dla przedsiębiorstw wieloodziałowych, korporacji oraz grup kapitałowych (wielofirmowość) wymagających z góry określonej funkcjonalności. Cechą wariantu platynowego jest nieograniczona możliwość rozbudowy systemu poprzez dokładanie dodatkowych modułów a także modyfikowanie danych za pomocą formatek  lub funkcji.

  • Modułowość – składa się z następujących obszarów działania:
  1. Kadry i płace to narzędzie niezbędne w zarządzaniu kadrami, rachubie płac, naliczaniu składek ZUS  oraz podatków.
  2. Moduł Księgowość to kompleksowe narzędzie w zakresie rejestrowania zdarzeń gospodarczych oraz kontroli i analizy danych. Enova365 Księga handlowa posiada manualne i zautomatyzowane funkcje ewidencjonowania dokumentów i operacji gospodarczych. W celu usprawnienia zarządzania zobowiązaniami jak i należnościami, operator modułu został wyposażony  preliminarz płatności oraz zautomatyzowaną windykację należności jak i szybką możliwością ustalenia salda. Enova365 Księga Inwentarzowa system zgodny z ze Krajowymi (KSR) i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR) w zakresie zarządzana majątkiem z szczególnym uwzględnieniem Klasyfikacji i Ewidencji Środków Trwałych. Enova365 Księga podatkowa – system zgodny z prawodawstwem w zakresie ordynacji podatkowej, VAT, akcyzy. pozwala na  szybkie i sprawne generowanie deklaracji.
  3. Moduł Handel zadaniem, którego jest wystawianie i wprowadzanie wszystkich dokumentów handlowych (FV, rachunki, paragony, faktury do paragonów) i magazynowych (PZ, WZ, MM, ZD, RW, RO), a także gospodarki magazynowej , ewidencji zamówień i tworzeniu ofert. Moduł sprawdza się w podmiotach o każdym profilu prowadzonej działalności. Posiada niezbędne narzędzia w zarządzaniu danymi takimi jak: ceny, towary, usługi, kontrahenci, urzędów.
    Moduł powiązany z  Ewidencją Środków Pieniężnych, poszerzającą możliwości prowadzenia rozliczeń z kontrahentami, a także z Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT. Moduł ten pozwala na generowanie podstawowych raportów.
  4. Moduł Produkcja stworzony dla podmiotów zajmujących się produkcją i przetwórstwem, w którym operator ma wpływ na definiowanie i modyfikację założeń technologicznych, zleceń produkcyjnych i ich modyfikację, tworzenie dokumentów RW, PZ, ZD.
  5. Moduł CRM (skr. z ang. Customer Relationship Management) to narządzie daleko wykraczające poza tematykę zarządzania relacjami z klientami, które poza podstawową funkcją gromadzenia i przetwarzana danych kontrahentów/klientów pozawala na zarządzanie i koordynację pracy w organizacjach poprzez rozdzielanie zadań dla grup jaki ściśle określonych osób a następnie kontrole realizacji zadania. Dodatkowymi rozwinięciami Modułu CRM jest jest Enova Workflow w zakresie zarządzania pracą w orgazizaji na poziome managerskim i zarządczym oraz Enova Serwis niezbędny w przypadku firm o charakterze usługowym (np. przyjmowanie zleceń usługi informatycznych).
  6. Moduł BI (Business Intelligence) – narzędzie analityki pozwalające na szybki dostęp do informacji i prezentacji danych niezbędnych np. dla pionu zarządu, udziałowców i audytorów  konieczności tworzenia skomplikowanych analiz.

Ponadto Enova365 posiada rozszerzenia specjalistyczne dedykowane dla określonego typu działalności gospodarczej.

 

Jeśli są Państwo zainteresowani nabyciem oprogramowania, prosimy o kontakt z naszym Biurem obsługi Klienta CENTRALCOM:

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

 

|
Formularz
kontaktowy

INFORMACJE KONTAKTOWE

UL. GRZEGÓRZECKA 69, 31-559 KRAKÓW

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

E-MAIL.: BIURO@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
FAX: 12-294-19-31
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89

SERWIS

E-MAIL.: SERWIS@CENTRALCOM.PL
TEL.: 12-294-19-31 / 12-379-39-01
KOM.: 501-48-31-89